Årets Roskildeprogram - Elendig planlægnin~
Fra : Lars Lauridsen

Dato : 16-06-06 18:55

For mig personligt i hvert fald.

Eksempelvis har man søndag valgt at lægge The Strokes, Placebo, Franz
Ferdinand og The Raconteurs nogenlunde i overlap af hinanden på tre
forskellige scener. Desuden Artic Monkeys lige inden. Er det ikke bands, man
må formode rammer samme målgruppe? Så måtte de kunne fordeles bedre...
Eksempelvis et par stykker lørdag!?

Derudover får jeg godt nok svært ved at vælge mellem Morrisey, Rufus
Wainwirihgt, Bob Dylan, The Streets, Death Cab for Cutie, Scissor Sistsers
og Kashmir - som også kommer til at ligge i overlap og oveni hinanden

Slut på brok...
/Lars

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 16-06-06 20:36

"Lars Lauridsen" <crazy_jellyfishNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Wainwirihgt, Bob Dylan, The Streets, Death Cab for Cutie, Scissor Sistsers
> og Kashmir - som også kommer til at ligge i overlap og oveni hinanden

Helt enig!
F.eks. skal jeg se Opeth, Burst og Rufus den ene dag... Så selvom Burst
ville være et glimrende opvarmningsband til Opeth har de valgt at lægge de
koncerter ovenpå hinanden