Er CPI virkelig så dårlig?
Fra : Peter [5260]

Dato : 16-06-06 18:16

Nej, jeg er ikke ansat ved thansen!!!
...men jeg har læst en test i juni-nummeret af TAG Magazine -
http://www.zinio.com/offer?issn=1471-0501&of=ZH01&ns=zno - blandt ca.
70 stk 50cc knallerter, at CPI GTR-45 scorede tæt på topkarakter!!!
Lad os lige få frem, hvor mange tilfredse og utilfreds ejere der er af
CPI's GTR-maskine.
Hvad er godt/skidt ved maskinen, kan den let tunes, hvor ofte går den
i stykker, er den tit på værksted osv osv
SKRIV!!
Mvh
Peter

Fra : Brian

Dato : 16-06-06 19:09

> [...]
> 70 stk 50cc knallerter, at CPI GTR-45 scorede tæt på topkarakter!!!
> Lad os lige få frem, hvor mange tilfredse og utilfreds ejere der er af

Det skyldes måske prisforskellen. Svjh. koster en billig CPI kr.9.995,- og
den CPI GTR-45 omkring kr.18.995,- Så den jo næsten dobbelt så god, eller
omvendt, næsten halvt så dårlig :)

Fra : Mikkel Lund

Dato : 16-06-06 19:22

Peter [5260] skrev:
> [...]
> Hvad er godt/skidt ved maskinen, kan den let tunes, hvor ofte går den
> i stykker, er den tit på værksted osv osv

SLAP AF !!!!!!!!

> Mvh
> Peter

CPI er noget pis fordi alle delene er det billigste der kan hænge sammen
med et minimum antal skruer. Plastik et er papir tyndt og metallet er så
svagt at det knækker for et godt ord. Generelt er maskinerne ikke
særligt godt gennemtænkt og der for ofte en kedelig oplevelse.

Mikkel

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 16-06-06 22:48

In article <4492f6c5$0$15794$14726298@news.sunsite.dk>,
Mikkel Lund <mmlu03@space.aau.dk> wrote:

> [...]
> svagt at det knækker for et godt ord. Generelt er maskinerne ikke
> særligt godt gennemtænkt og der for ofte en kedelig oplevelse.

Som tidligere thansen mekaniker kan jeg kun skrive under på dette...

Med mindre kvaliteten er blevet _en del_ bedre så hold jer endelig fra
det!

MVH

Fra : RpR

Dato : 17-06-06 13:50

> Med mindre kvaliteten er blevet _en del_ bedre så hold jer endelig fra
> det!

Det er den ikke :)

--

- RpR