SRAD, hvad er det?
Fra : duedahl

Dato : 16-06-06 17:38

Hejsa
Jeg har lige købt en Suzuki GSX750R fra 1999 uden afgift, cyklen har gået
18000 km og er i fin stand. Men er der nogle som ved hvad SRAD betyder, det
står på min kammerats, men ikke på min.
Hilsen
Henrik

Fra : Ole Hansen

Dato : 16-06-06 17:45

duedahl wrote:

> Jeg har lige købt en Suzuki GSX750R fra 1999 uden afgift, cyklen har gået
> 18000 km og er i fin stand. Men er der nogle som ved hvad SRAD betyder, det
> står på min kammerats, men ikke på min.

Suzuki Ram Air Direct

--
Ole Hansen

Fra : Morten dahl

Dato : 16-06-06 17:45

"duedahl" <1hxhcduedahl@hotmail.com(fjern1hx)> wrote in message
> [...]
> 18000 km og er i fin stand. Men er der nogle som ved hvad SRAD betyder,
> det står på min kammerats, men ikke på min.

Jeps..

Udtrykket er en forkortelse for Suzuki Ram Air Direct.. altså at luften via
de 2 "kulfiber"kanaler bliver banket direkte ind i luftfilterkassen..

Desuden har det også groet sig fast som øenavnet for denne model af Gixxer
serien (´96-´00)

Med Venlig Hilsen

Morten Dahl
Vel efterhånden med en 12-13 Srad´s¨på samvittigheden

Fra : Armand

Dato : 16-06-06 22:41

Morten dahl skrev:

> [...]
> de 2 "kulfiber"kanaler bliver banket direkte ind i luftfilterkassen..
>
> Desuden har det også groet sig fast som øenavnet for denne model af Gixxer

Som vel er fra og med Guldkaramellen :-/

--
Armand.

Fra : Armand

Dato : 16-06-06 22:58

Armand skrev:

> Som vel er fra og med Guldkaramellen :-/

Anyhow: Den store visuelle forskel er at stellet bliver ændret til et
omsluttende type, fremfor det klassiske GSXR-stel der nærmest ligger
vandret langs tankens underkant!

--
Armand.

Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 16-06-06 17:48

Hep!

duedahl wrote:
> [...]
> 18000 km og er i fin stand. Men er der nogle som ved hvad SRAD betyder, det

Google siger: SRAD = Suzuki Ram Air Direct.

SRAD, Suzuki Ram Air Direct, ser till att förbättra boost-effekten vid
hög hastighet. De elektroniskt kontrollerade BDSR förgasarna på 39 mm är
också nya. Kamkedjan får sidoplacering till höger och
transmissionsaxlarna får triangulär placering vilket spar plats och
bidrar till motorns kompakta mått.

Kilde: http://www.mcpoolen.se/mc/info/suzuki/gsxr750.shtml

:)

--
Kind Regards,

Thomas Løjmann Jørgensen
Branteviksgatan 30
214 41 Malmö C

Cell. +45 60 81 04 04
Home: +45 36 99 04 20 / +46 (0)40-693 11 12

http://lojmann.dk - Personal Homepage
http://RateMySite.dk - Er dit website hot eller not?
http://freelance4u.dk - CV and referances
http://NerdLab.dk - Webudvikling