Regulering af varmeflytningsanlæg
Fra : Carsten Keller

Dato : 16-06-06 13:16

Hej gruppe.

Jeg er ved at få lavet varmeflytning, har fået monteret kanalventilator,
isolerede rør og det hele. Men så skal jeg jo have noget styring, jeg
forestiller mig en regulator til hastigheden så den ikke skal køre på fuld
damp. Den skulle efter sigende flytte omkring 150 m3 i timen, så det er nok
lige i overkanten, så hellere have den kørende langsommere med lavere støj.
Derudover syntes jeg at det var smart at den gik i gang af sig selv når der
blev eksempelvis 35 grader under loftet.

Kan man få det i en dims, eller skal det være to? Jeg får en elektriker til
at tilslutte det, men det kunne måske være rart hvis jeg selv kunne finde
stumperne til ham, så han ikke fristes over evne til at flå mig

Takker

Keller