Billigt til Phuket i juli - hvor?
Fra : Knud Erik Mortensen

Dato : 16-06-06 11:33

Hej er der nogen der ved, om der findes billige fly-billetter til
Phuket i Juli måned - jeg kan ikke finde nogen.

Mvh.
Kemix

Fra : Bjørn Christian Tørr~

Dato : 16-06-06 21:42

Knud Erik Mortensen <ack@mail.dk> wrote:
: Hej er der nogen der ved, om der findes billige fly-billetter til
: Phuket i Juli måned - jeg kan ikke finde nogen.

Heihopp. Ikke akkurat første gangen noen spør om akkurat det her.
Søk litt i gruppen, så finner du kanskje et utfyllende svar. Et
KORT svar, er at det finnes sånne billetter, og de ble solgt for
2-3 måneder siden. Og den eneste grunnen til det er at det er
veeeldig mange som har ferie i juli. Heldigvis er det full regntid
der nå, så det er kanskje ikke så farlig at du ikke finner billig
billett. Kjøp deg heller en billett til november nå. Da får du
den billig, og det regner ikke der når du kommer frem. (Statistisk
sett.)

Nå er det Middelhavet som gjelder. Ta en restplass dit heller.

Men god reise uansett,

Bjørn
www.iposeogsekk.com