Backup af POP3 konti??
Fra : Dan Andersen

Dato : 16-06-06 10:03

Hvorledes er det nu lige, at man lige tager backup af sine POP3 konti i
Outlook og reetablerer dem igen på en ny installation?

Mvh. Dan Andersen

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 16-06-06 17:47

Dan Andersen skrev:

>Hvorledes er det nu lige, at man lige tager backup af sine POP3 konti i
>Outlook og reetablerer dem igen på en ny installation?

http://www.acu.fa.dk/it_teknik/Backup.pdf

http://support.microsoft.com/?kbid=287070
(det er samme metode i alle nyere outlookversioner)
--
Kerim
Som ikke bruger Spamfighter, der spammer nyhedsgrupperne

Fra : Ukendt

Dato : 16-06-06 19:28

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> og sender indlæg to gange.
> Svar under det du citerer og citer kun det du svarer på - tak.

Det få han vist "kun" mail og kontaktpersoner ud af, den bedste måde jeg
kender er notepad og selv skrive bruger sin bruger id, password, ind og
udgående server f.eks pop3.mail.dk osv. Hvis man bruger TDC kan man
downloade sin mail opsætning i en mailsetup.vbs fil
--
venlig hilsen
Bjarne Christensen

Fra : Dan Andersen

Dato : 18-06-06 12:53

"Bjarne Christensen" <Virker_Ikke.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>jep... De to første beskrivelser kopieres blot alle mails og
>kóntaktpersoner, men IKKE POP3 kontoens opsætning.. Og det var det jeg

mvh. Dan Andersen