Afmelding
Fra : Lasse Nygaard

Dato : 15-06-06 20:22

Hejsa!

Jeg skal afmelde AJS'en, da jeg ikke har nået at melde ejerskfite inden
for den givne periode, grundet at jeg ikke har kunne stille til syn.

Hvilke papirer og habengut skal man have med?

Fra : Grunnet

Dato : 15-06-06 20:28

"Lasse Nygaard" <nugiz@compuclub.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> syn.
> Hvilke papirer og habengut skal man have med?

Nummerpladen !
se nedenstående link:
http://www.politi.dk/da/borgerservice/nummerpladerogregistrering/afmelding/

--
Hilsen Steen
GL 500 SilverWing '84

http://home11.inet.tele.dk/grunnet/ (om 2 hjulere m/motor, men intet om MC)

Fra : Futte & Co.

Dato : 15-06-06 20:48

Lasse Nygaard wrote:
> [...]
> for den givne periode, grundet at jeg ikke har kunne stille til syn.
>
> Hvilke papirer og habengut skal man have med?

Reg. attesten og nummerpladen skal medbringes ved afmelding. Derefter er
det en god ide at kontakte forsikringsselskabet, men ikke absolut
nødvendigt, da de får besked fra motorkontoret.
Men hvorfor syner du den ikke bare. Ring til sælger og fortæl ham at du
ikke ligger og ræser rundt på'n, så kan du sagtens strække de 3 uger
længere. Hvis du ikke afmelder og undlader at syne og ejerskifte, kan du
sikkert køre et par måneder på sælgers regning. Det er først når sælger
får overbevist politiet om at du ikke har til hensigt at syne og
ejerskifte, at politiet kigger forbi og henter pladen, når de altså får
et ledigt øjeblik. Det er ikke noget jeg vil opfordre dig til, så
derfor, ring til sælger og forklar hvorfor du ikke kan nå det
Det sparer dig besværet og udgiften med prøveplade og ny nummerplade.

--

Jørgen, Brøndby ,http://dfmc.dk/?id=70
Honda CB550F, den fine årgang 1975

Fra : Lasse Nygaard

Dato : 15-06-06 20:49

Futte & Co. skrev:

> [...]
> derfor, ring til sælger og forklar hvorfor du ikke kan nå det
> Det sparer dig besværet og udgiften med prøveplade og ny nummerplade.

Koblingen er død, jeg kan simpelthen ikke køre den til syn...

Fra : Futte & Co.

Dato : 15-06-06 20:57

Lasse Nygaard wrote:

> Koblingen er død, jeg kan simpelthen ikke køre den til syn...

Jamen Lasse, det tager da ikke 3 uger at lave en kobling, gør det