Photo Editor
Fra : Mort1s1

Dato : 15-06-06 19:59

Min nabo har fået ny PC, med Win. XP og Office 2003, men - hun savner
Microsoft Photo Editor, som var på hendes game PC.
Nogen der ved om man kan finde lige netop Microsoft's Photo Editor, den har
vist "kun" været med i en Office pakke, nemlig Office 98.

mvh
Mort1s1

Fra : Leo Heuser

Dato : 15-06-06 21:52

"Mort1s1" <sletmortensens@huskkunmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nogen der ved om man kan finde lige netop Microsoft's Photo Editor, den
> har vist "kun" været med i en Office pakke, nemlig Office 98.

Ifølge Microsoft var Photo Editor på cd'erne med
Office 2000 og Office 2002.

Leo Heuser

Followup to newsgroup only please.

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 16-06-06 07:16

> [...]
> Nogen der ved om man kan finde lige netop Microsoft's Photo Editor, den
> har vist "kun" været med i en Office pakke, nemlig Office 98.

CD Nr. 3 i office 2000 indenholder Microsoft Photo Editor
mvh Bjarne

Fra : Lars Klintholm

Dato : 16-06-06 16:25

Den 15 jun 2006 skrev Mort1s1 i dk.edb.programpakker.ms-office:

> Min nabo har fået ny PC, med Win. XP og Office 2003, men - hun
> savner Microsoft Photo Editor, som var på hendes game PC.

I Office 2003 er der en billedbehandler, der hedder Picture Manager
(ligger under Office værktøjer)
Kan hun ikke bruge den?

Lars Klintholm