bio
Fra : (-Peter-)

Dato : 15-06-06 17:05

Hvordan kommer jeg videre
Bestillingen er gennemført
Afhent dine billetter i billetlugen...
1) Det angivne telefon nummer skal benyttes i forbindelse med afhentning
af billetterne.

Telefon nr.: 253276981)
Navn: Lone Kristensen
Adgangskode: hindsgaul
Forestilling: Kundskabens Træ
Dato: 2.7.2006
Klokken: 14:00 (Slut 15:51)
Sted: Sal 1
Adresse: Kolding Storcenter, Skovvangen 42
6000 Kolding
Pris: gratis
Eventuel rabat fratrækkes ved afhentning.
Bestillings-gebyr: 5,00 DKK

Billetter skal afhentes senest:
torsdag den 22. juni kl. 23:59.

Hvis dette ikke er gjort, vil bestillingen automatisk blive slettet.

NB: Fredag og lørdag efter 18:00, skal afhentning af billetter dog ske
30 min. før forestillingen starter. Bestilte billetter skal ALTID være
afhentet senest 7 dage efter bestillingens afgivelse.

Ret til nødvendige salsskift, - og deraf følgende ændret placering i
salen, forbeholdes.

Række Sæde
10 11-14

Fra : F.Hansen

Dato : 15-06-06 17:19

"(-Peter-)" <garfieldpbj@mail-online.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan kommer jeg videre
> Bestillingen er gennemført
> Afhent dine billetter i billetlugen...
Det er vist en ommer

Finn

Fra : Kasper Malmberg

Dato : 15-06-06 18:15

(-Peter-) skrev:
> Hvordan kommer jeg videre

du tager bussen eller bilen ind til biografen og henter biletterne

Fra : Lasse Jensen

Dato : 15-06-06 18:07

(-Peter-) wrote:

> Hvordan kommer jeg videre

Du installerer en seperat newsreader, så du ikke poster personlige
oplysninger i nyhedsgrupper.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Nick

Dato : 15-06-06 21:17

"(-Peter-)" < skrev i en meddelelse ...
> [...]
> Afhent dine billetter i billetlugen...
> 1) Det angivne telefon nummer skal benyttes i forbindelse med afhentning

Du skylder kvajekage til os alle sammen

/Nick

Fra : xxx

Dato : 15-06-06 23:56

> [...]
> afhentet senest 7 dage efter bestillingens afgivelse.
>
> Ret til nødvendige salsskift, - og deraf følgende ændret placering i

Års?