Sigur Ros
Fra : Vibeke Rasmussen

Dato : 15-06-06 16:58

Er der nogen her inde der kan hjælpe mig med videoen til Svefn-g-englar. Det
er den hvor det er mongoler der danser. Har haft den men der blev desværre
slettet på et tidspunkt hvor min pc skulle formateres. Hilsen Vibse

Fra : Peter Heide

Dato : 18-06-06 22:36

"Vibeke Rasmussen" <vr2.dk@dsa-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det er den hvor det er mongoler der danser. Har haft den men der blev
> desværre slettet på et tidspunkt hvor min pc skulle formateres. Hilsen

download et eller andet p2p program dér kan sikkert hente videoen ned

Fra : Vibeke Rasmussen

Dato : 29-06-06 15:40

Ved godt jeg kan downloade et p2p program det er ikke det der er mit
problem. Det er selve videoen jeg gerne vil ha' igen, jeg hentede den på
deres hjemmeside for 2 år siden og nu ligger den der ikke mere men er
erstattet af en anden.