MC sikkerhedskampagne i gang :-)
Fra : Torben Scheel

Dato : 15-06-06 10:39

i New York

http://www.nysdmv.com/media/gtsc_6_5_4_pm.mpg

Så enkelt og godt kan det gøres.

--
vh
Torben

Fra : MKS - 74

Dato : 15-06-06 11:31

On Thu, 15 Jun 2006 11:38:42 +0200, Torben Scheel
<torben_scheel@hotmail.com> wrote:

>i New York
>
>http://www.nysdmv.com/media/gtsc_6_5_4_pm.mpg
>
>Så enkelt og godt kan det gøres.

Nemlig ja! Du har naturligvis også postet den i d.f.b., hvor den er
_mindst_ ligeså relevant?

(eller sendt den med opfordring til www.sikkertrafik.dk)

--
-Michael
Div. VF500-, RS250- og CBR600F-dele m.m. til salg på:

Fra : Torben Scheel

Dato : 15-06-06 12:25

MKS - 74 wrote:

> Nemlig ja! Du har naturligvis også postet den i d.f.b., hvor den er
> _mindst_ ligeså relevant?
>
> (eller sendt den med opfordring til www.sikkertrafik.dk)

ikke lige pt. - det der arbejde tager frygteligt meget af min tid mellem
7:30 og 15:00..

Men dine idéer er fine - kun det at jeg skal udføre dem halter lidt

--
vh
Torben

Fra : MKS - 74

Dato : 15-06-06 12:54

On Thu, 15 Jun 2006 13:24:42 +0200, Torben Scheel
<torben_scheel@hotmail.com> wrote:

>Men dine idéer er fine - kun det at jeg skal udføre dem halter lidt

OK - half and half then? Jeg har sendt flg. til RFSF:

"Hej RFSF!

Som aktiv motorcyklist forekommer det mig at MC-sikkerhed er et
relativt nedprioriteret emne. Jeg mener at have læst på politiken.dk
at Rådet ville lancere en kampagne iår, kan i evt. oplyse mig om dette
er tilfældet og i givet fald hvad den vil omfatte. Jeg er klar over at
Rådets ressourcer er begrænsede og at en prioritering nødvendigvis må
foretages, men kan i evt. redegøre for hvilke tiltag Rådet har
foretaget på området (herunder kampagner) indenfor de sidste par år.

En lille video der illustrerer et ofte forekommende problem for
motorcyklister : http://www.nysdmv.com/media/gtsc_6_5_4_pm.mpg"

Så må vi se om og hvad de svarer .

Fra : Torben Scheel

Dato : 16-06-06 06:33

MKS - 74 wrote:

> OK - half and half then? Jeg har sendt flg. til RFSF:

Den er jo svær at løbe fra, så det er hermed gjort (med krydsposting
hertil, så vi får glæde af bilTrollene

> [...]
> foretaget på området (herunder kampagner) indenfor de sidste par år.
>
> En lille video der illustrerer et ofte forekommende problem for

Fornemt!

--
vh
Torben