Spil lukker ned
Fra : Mikkel Skou

Dato : 14-06-06 20:36

Davs!

På det seneste er jeg rendt ind i et temmelig belastende problem :)

Mine spil lukker ned, på helt uventede tidspunkter...

Det er ikke pga varme - har netop installeret nye kølere på både CPU og GFX.

Det drejer sig om alle spil, nogle gange får jeg en error-besked, andre
gange lukker de bare ned og går til skrivebordet - og der er ikke noget
bestemt tidsrum jeg kan nå at spille, det varierer meget...

Systemet; 1,7 ghz, 768 mbram, Radeon 9550 med Catalyst 6.5

Nogen der har en ide om hvad det kan være? (Skal siges, at jeg netop har
formatteret maskinen totalt, og lagt alt ind igen fra bunden)

Mvh.
Mikkel Skou

Fra : TommyF

Dato : 16-06-06 11:39

On Wed, 14 Jun 2006 21:36:13 +0200, "Mikkel Skou" <mikkel@jebir.dk>
wrote:

>Davs!
>
>På det seneste er jeg rendt ind i et temmelig belastende problem :)

Mest sansynligt er drivere der ikke passer eller med indbygget fejl
DirectX og andet i den dur.

Fra : usenet

Dato : 16-06-06 14:07

"Mikkel Skou" <mikkel@jebir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogen der har en ide om hvad det kan være? (Skal siges, at jeg netop har
> formatteret maskinen totalt, og lagt alt ind igen fra bunden)

Du er 110% sikker på at hverken cpu/gpu bliver for varm??
At du har installeret nyeste DirectX, grafik driver, lydkortdriver.

/Dan