PGO DR.BIG drukkner sig selv
Fra : sjakalen

Dato : 14-06-06 16:36

Hej
Jeg har en PGO DR.BIG ,der starter fint når den er kold og køre fint. Men
hvis man stopper den efter at have kørt en tur, og vil starte den igen. Så
vil den ikke ,det er som om at den er drukknet ,for køre du længe nok med
starter og fuld gas kommer den langsomt igang igen.

Er der en ventil der skal stoppe for benzin når man slukker den eller hvad
er der galt ?

Søren

Fra : GK

Dato : 14-06-06 19:34

der plejer at være en vacum benzinhane på de fleste .måske den har sat sig
fast .. prøv at hive benzinslangen af og se om den er lukket eller der
kommer benz ud af den .. det burde der ikke gøre før man starter den .. der
er jo også en anden mulighed nemlig at din svømmer ikke lukker ordenligt og
så vil den stå og drukne sig selv .. hade samme problem det var bare en bil
... sprang i gang når den var kold .. og skulle files på starter når den hade
kørt sig varm og stået i 10 min så var den helt svær at starte igen

mvh gk

Fra : sjakalen

Dato : 16-06-06 18:55

"GK" <GK@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hade
> kørt sig varm og stået i 10 min så var den helt svær at starte igen

Det er ikke vacum hanen den lukker .
jeg har ikke haft tid til at se om svømmern hænger.
er der andet der kan være galt ??

Ps. undskyld privat mail GK

Søren

Fra : sjakalen

Dato : 28-06-06 16:25

> Det er ikke vacum hanen den lukker .
> jeg har ikke haft tid til at se om svømmern hænger.
> er der andet der kan være galt ??

Det er heller ikke svømmern der hænger, den lukker fint. Men er der et mål
på hvornår den skal lukke ?
Syntes heller ikke at det er membranen den ser ud til at lukke fint, hvad er
standart dyse størrelsen på sådan en Dr. Big ??

Hilsen Søren