Grillet ananasdessert
Fra : Margit

Dato : 14-06-06 07:18

Jeg har søgt efter en dessert på ananasskiver og revet
marcipan imellem og så ???. Mon I kender opskriften?
Den er til grill.

Hilsen Margit

Fra : Ditte

Dato : 14-06-06 09:43

Margit har bragt dette til os:
> Jeg har søgt efter en dessert på ananasskiver og revet
> marcipan imellem og så ???. Mon I kender opskriften?
> Den er til grill.
>
> Hilsen Margit

Hej

Prøv at kigge på Odense Marcipans hjemmeside, de har flere opskrifter
på desserter på grill.

http://www.odensemarcipan.dk/Default.aspx?ID=321

--
Mvh. Ditte
Fjern -- ved direkte svar

Fra : Jan Bøgh

Dato : 14-06-06 11:59

Margit skrev i 448faa37$0$47080$edfadb0f@dread15.news.tele.dk dette:
> Jeg har søgt efter en dessert på ananasskiver og revet
> marcipan imellem og så ???. Mon I kender opskriften?
> Den er til grill.

Google er fantastisk:

http://www.odense-marcipan.dk/Default.aspx?ID=333

vh
Jan

http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Jette

Dato : 17-06-06 09:16

> Google er fantastisk:
>
> http://www.odense-marcipan.dk/Default.aspx?ID=333
>

>Som jeg ser det, bliver marcipan et must i køleskabet. Har I set opskriften
>findes også med kakao? (Er ikke for vild med kokos, undtagen på
>flødeboller)
vh. Jette

Fra : Margit

Dato : 14-06-06 12:09

Tak for svarene. Det var lige den, jeg ledte efter.

Hilsen Margit