Flyspil?
Fra : Simon [2700]

Dato : 14-06-06 06:31

Hej,

Jeg har lige fundet min gamle glædespind frem igen, og ville gerne spille
lidt kampfly sim. Hvad er der af gode spil til sådan noget ? der må meget
gerne være multiplayer i det også :)

mvh.Simon

Fra : Jakob M

Dato : 14-06-06 08:20

> Jeg har lige fundet min gamle glædespind frem igen, og ville gerne spille
> lidt kampfly sim. Hvad er der af gode spil til sådan noget ? der må meget
> gerne være multiplayer i det også :)

Jeg foretrækker også multiplayer, når jeg har glædespinden fremme.

Undskyld, kunne ikke lade være

Mvh
Jakob

Fra : Jubii

Dato : 14-06-06 09:46

On Wed, 14 Jun 2006 07:31:19 +0200, "Simon [2700]" <devnull@linux.org> wrote:
in dk.spil.computer
> [...]
>lidt kampfly sim. Hvad er der af gode spil til sådan noget ? der må meget

Hvis du spørger i flysim gruppen vil du nok få bedre svar, og det er der dit
spørgsmål hører hjemme.

Fra : Mogens

Dato : 14-06-06 12:01

wrote:

> [...]
>lidt kampfly sim. Hvad er der af gode spil til sådan noget ? der må meget

Hejsa

Hvis det må være et Første Verdenskrig flyspil, så kig
engang på "Wings Of War". Det har både singleplayer ( Campaign )
og en særdeles underholdende multiplayer del.
http://www.fileplanet.com/145785/140000/fileinfo/Wings-of-War-Demo
Demoen kan spilles på nettet, dog kun med visse af flyene og på en
enkelt arena. Det fulde spil har meget mere at byde på.
Der er næsten konstant et par online spil igang, så det er bare at
rykke i propellen og hoppe ombord i dragen.
( Og hvis Byte Me så kommer og skyder dig ned, så er det mig )

mvh Mogens

Fra : Hagar

Dato : 14-06-06 13:02

"Simon [2700]" <devnull@linux.org> skrev i en meddelelse
> [...]
> lidt kampfly sim. Hvad er der af gode spil til sådan noget ? der må meget

Jeg har lige skullet forsøge mig med European Air War, som også er et online
multiplayer spil, med de gode gamle fly, lige fra spitfire til H111, men ak,
der er en der har lånt min skive, og ikke leveret den tilbage ! ! Men det er
et ret godt spil jeg kan anbefale, det er med realtime, men kan speedes op
hvis det bliver for lang tid at flyve fra midt England til tyskland.

Hagar

Fra : Morten Lund

Dato : 14-06-06 16:28

Simon [2700] wrote:
> [...]
> lidt kampfly sim. Hvad er der af gode spil til sådan noget ? der må meget

Hej Simon!

ahem; dem jeg har prøvet fornyligt, og vil anbefale kunne være:

F4:AF - F-16 Sim, med verdens bedste kampagneverden, AF får, ud over
Korea, Ex-jugo (og danske F-16 stationeret i nord-italien). Savner måske
en smule på grafikken, efterhånden. Har en hel del addons lavet af fans

LO:MAC - Mere eye candy end F4:AF, ikke nogen dynamisk kampagne,
desværre, men de missioner der er er rigtig gode. F-15, A-10, Su-25,
Mig-29, Su-27

IL-2 og Pacific Fighters: Rigtig udemærket ww2 sim, alle titlerne i
serien kan bygges sammen til en gigantisk installation, hvor du stort
set kan alt. den originale IL-2 er lidt begrænset i mulighederne for
kampagner, så sørg for at få forgotten battles med i købet!

(jeg har ikke fløjet så mange andre end de overstående, så det er ikke
noget bevidst diss af de resterende titler på markedet)

..Morten

(og jubii har egentlig ret, flysim-gruppen vil kunne tale i timer op og
ned af stolper om hvad der er godt og hvad der ikke er ;), så det er et
rigtig godt sted at spørge)

Fra : Jubii

Dato : 14-06-06 20:41

On Wed, 14 Jun 2006 17:27:59 +0200, Morten Lund <none@your.business.org> wrote:
in dk.spil.computer

>Hej Simon!

I er OT, flysim gruppen er IKKE nedlagt endnu.

Fra : BuFFerz

Dato : 15-06-06 15:30

Jeg elsker at flyve i BattleField 2

Fra : Hagar

Dato : 15-06-06 16:08

"BuFFerz" <nospam@tomesdfsdfs.dfsklh> skrev i en meddelelse
> Jeg elsker at flyve i BattleField 2

Er det lettere at flyve i BF2 end i BF1 ?
Jeg kan bare ikke håndtere de der forbistrede helikoptere, fly går ok, hvis
bare banen er stor nok
Nå ja, det er desert combat delen jeg spiller.

Hagar

Fra : Mogens

Dato : 15-06-06 20:16

On Thu, 15 Jun 2006 17:08:24 +0200, "Hagar" <nogo31@hotmail.com>
wrote:

>Er det lettere at flyve i BF2 end i BF1 ?

Ja meget, men arenaerne er alt for små til jetflyene.
4 - 5 sekunder for at krydse en arena og så skal man
endda ramme et par mål undervejs inden man vender
og prøver igen.
I den nye BF 2Armored Fury går det lidt bedre da arenaerne
er meget store og de nye fly noget langsommere.

mvh Mogens

Fra : BuFFerz

Dato : 16-06-06 16:09

> Ja meget, men arenaerne er alt for små til jetflyene.
> 4 - 5 sekunder for at krydse en arena og så skal man
> endda ramme et par mål undervejs inden man vender
> og prøver igen.

Man behøver jo ikke give fuld gas hele tiden

Fra : Heinrich

Dato : 16-06-06 18:36

> Man behøver jo ikke give fuld gas hele tiden

Evt. implementere WWI og WWII fly....

Fra : Mogens

Dato : 16-06-06 22:49

On Fri, 16 Jun 2006 19:35:35 +0200, "Heinrich"
<hkja99@vip.cybercity.dk> wrote:

>Evt. implementere WWI og WWII fly....

OK, men hvad gør man så som pilot i sin
Spitfire når der er et par Stinger missiler
på vej op bag en ?

Fra : Mogens

Dato : 16-06-06 22:48

On Fri, 16 Jun 2006 17:09:13 +0200, BuFFerz
<nospam@tomesdfsdfs.dfsklh> wrote:

>Man behøver jo ikke give fuld gas hele tiden

Flyene i BF2 kan jo ikke holde sig i luften med ret
meget mindre end fuld gas.

Fra : BuFFerz

Dato : 24-06-06 18:15

> Flyene i BF2 kan jo ikke holde sig i luften med ret
> meget mindre end fuld gas.

Øøh jo.. det kan de nemlig..
de kan flyve utroligt langsom uden at falde ud af luften...