Dæktryk på T-Rex
Fra : PSG

Dato : 13-06-06 22:20

Hej

Jeg har mistet min instruktionsbog. Er der nogle der ved hvor meget dæktryk
der anbefales til en PGO T-Rex?

PFT
Patrick

Fra : Thomas.b

Dato : 13-06-06 22:55

"PSG" <psgMYRE@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg har mistet min instruktionsbog. Er der nogle der ved hvor meget
> dæktryk
> der anbefales til en PGO T-Rex?

Du kan aflæse på siden af dæket. hvad max tryk må være.

Der efter set du på dit dæk hvordan det er slidt. Er det slidt meget midt på
har du haft for meget luft i. er det slidt meget på kanterne men ikke så
meget midt på. så har du haft for lidt luft i. det skal være jævnt slidt.

mvh. Thomas

Fra : Contraventum Minquit

Dato : 15-06-06 23:05

22 psi foran 30 bagpå