Ophæng af værktøj?
Fra : Steen Suder

Dato : 13-06-06 22:32

Jeg skal have lidt styr på mit værksted og vil gerne have nogle hulplader at
hænge mit værktøj op i.

Der er selvfølgelig Blika, men da jeg er amatør så synes jeg måske løsningen
er lidt "pebret".

Er der andre systemer, der holder "rimeligt", tillader at rykke rundt på
værktøjet og som ikke er alt for dyrt?

Det gør ikke noget hvis det nogenlunde følger evt. markedsstandard for
hulafstand (hul: 9x9mm, afstand: 34mm C-C) og den slags.

--
Steen Suder

Fra : Steen Suder

Dato : 13-06-06 22:53

Steen Suder wrote:

> [...]
>

> Det gør ikke noget hvis det nogenlunde følger evt. markedsstandard for
> hulafstand (hul: 9x9mm, afstand: 34mm C-C) og den slags.

Det bedste jeg har fundet indtil videre er:
<http://hindsholm.mi.dk/catalog/product_info.php?cPath=180_275_472&products_id=3660>

--
Steen Suder

Fra : LarsJ

Dato : 14-06-06 03:06

Steen Suder skrev:
> [...]
>

> Det gør ikke noget hvis det nogenlunde følger evt. markedsstandard for
> hulafstand (hul: 9x9mm, afstand: 34mm C-C) og den slags.

Aner ikke hvad hulafstanden er, men mon ikke en alm. 3,2 mm masonitplade
med huller fra den lokale tømmerhandel er noget af det billigste, man
kan finde. Koster omkring 100 kr. for en på 122x244 cm. Kan med fordel
forstærkes på bagsiden med nogle kraftige lister.

Fra : Max

Dato : 14-06-06 07:15

Hej Steen

> Der er selvfølgelig Blika, men da jeg er amatør så synes jeg måske
> løsningen er lidt "pebret".

Har du cheket Harald Nyborg og ToolWorld ?

> Er der andre systemer, der holder "rimeligt", tillader at rykke rundt
> på værktøjet og som ikke er alt for dyrt?

En god stor træplade og en flok store søm/skruer er en prisbillig
meget fleksibel løsning.

Mvh Max

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 14-06-06 15:02

Steen Suder wrote:

> Det bedste jeg har fundet indtil videre er:
> <http://hindsholm.mi.dk/catalog/product_info.php?cPath=180_275_472&products_id=3660>

Det er Raaco.
Det er tit på tilbud i Harald Nyborg og lign steder.
Fin nok kvalitet.

Dette er bedre kvalitet men kræver nok at du er momsreg. for at køb
der:
http://www.hans-schourup.dk/pdf/index68.htm

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : Steen Suder

Dato : 14-06-06 17:12

Christian B. Andresen wrote:

<http://hindsholm.mi.dk/catalog/product_info.php?cPath=180_275_472&products_id=3660>

> Det er Raaco.
> Det er tit på tilbud i Harald Nyborg og lign steder.
> Fin nok kvalitet.

Hvis det er som Raaco plejer at være, er det lidt noget lallerværk.
Jeg kan blot ikke finde dette kit hos Raaco (på deres hjemmeside), men
pladens samlede størrelse og de medf. kroge gør det til et godt tilbud.

> Dette er bedre kvalitet men kræver nok at du er momsreg. for at køb
> der:
> http://www.hans-schourup.dk/pdf/index68.htm

Momsregistrering er et mindre problem

Er det ikke bare std. Blika?

--
Steen Suder

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 15-06-06 07:57

Steen Suder wrote:

> [...]
> Jeg kan blot ikke finde dette kit hos Raaco (på deres hjemmeside), men
> pladens samlede størrelse og de medf. kroge gør det til et godt tilbud.

Det ligner Raaco.

> Momsregistrering er et mindre problem
>
> Er det ikke bare std. Blika?

Nej, jeg kan ikke huske mærket.