Fiskeri i Fredericia Havn
Fra : cpmeyer

Dato : 13-06-06 22:04

I min jagt på at fange nogle makreller kørte jeg her til aften fra
Kolding til Fredericia hvor jeg havde læst at der skulle være godt
med makreller for tiden.
Jeg havde tjekket havnens hjemmeside og fundet ud af hvilke
havneområder der var tilgængelige. Da det var mit første besøg
ved Fredericia havn og jeg brugte en del tid på at orientere mig.
Selvom der var angivet at alle områder, bortset fra Centerhavnen,
skulle være tilgængelige, lykkedes det mig kun at komme ned til den
allersydligste kaj, tæt på lystbådehavnen og her var der ingen fisk.

Efter denne resultløse tur tænkte jeg at nogen her i gruppen måske
kunne guide mig lidt til fiskeriet i Fredericia Havn.
Hvilke havneområder skal man satse på, hvis man vil i kontakt med en
stime makreller?
Hvordan skal man forholde sig til skilte "Ærinde kørsel tilladt"
o.l.?
Hvordan kommer man nemmest ud til de "gode pladser"?

Mvh.
Christian Meyer