Skærme
Fijala 3554
Samsung 940N
Fra : Anders M

Dato : 13-06-06 20:47

Er der nogen, der har erfaringer med nævnte model?

Sidder med en nyindkøbt LG1932P-SN, som jeg synes har et kedeligt billede,
hvor der er stor forskel på farverne i toppen og bunden af skærmen - uanset
betragtningsvinkel.
Så jeg overvejer at bytte til en 940N.

Nogen indspark?

-
Anders

Fra : Kay

Dato : 25-06-06 15:47

Anders M wrote to everybody in dk.edb.hardware.skaerm :

> [...]
>
> Sidder med en nyindkøbt LG1932P-SN, som jeg synes har et kedeligt
> billede, hvor der er stor forskel på farverne i toppen og bunden af

Jeg har købt en til kæresten. Jeg synes den ser ganske nydelig ud, og hun
er selv meget tilfreds. Jeg har ikke set nogle defekter på den.

/Kay