Skærme
Fijala 3554
Hvad betyder denne tekst ?
Fra : John

Dato : 13-06-06 07:31

Hej.
I min skærmopsætning (21" EIZO FlexScan F78)
er der 3 indstillinger i Power Manager hvor man vælger den
ene mulighed:
VESA DPMS
NUTEK
AV
Der var prik i AV, dette gjorde at skærmen ikke lukkede ned
sammen med pc.en.
Jeg har nu sat prik i VESA DPMS og nu lukker den ned.
Er der nogen der kan oversætte de 3 muligheder ?
På forhånd tak !
Hilsen John

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 13-06-06 14:34

"John" <kispus@despammed.com> wrote in message
> [...]
> sammen med pc.en.
> Jeg har nu sat prik i VESA DPMS og nu lukker den ned.
> Er der nogen der kan oversætte de 3 muligheder ?

VESA DPMS er nem:
http://en.wikipedia.org/wiki/VESA_Display_Power_Management_Signaling
NUTEK er åbenbart en europæisk eller svensk standard for strømbesparelse.
AV kan jeg ikke finde noget på.

Niels Dybdahl

Fra : John

Dato : 13-06-06 19:19

"Niels Dybdahl" <niels@dybdahl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://en.wikipedia.org/wiki/VESA_Display_Power_Management_Signaling
> NUTEK er åbenbart en europæisk eller svensk standard for strømbesparelse.

Siger mange tak til Niels !!!!!!
Hilsen john