Tomtom på Blackbird monteret
Fra : Søren Mortensen

Dato : 12-06-06 22:23

Hej Gruppe,

Så fik jeg monteret Rideren på Blackbirden. Den sidder lige midt for ovenpå
kronrøret.

Til inspiration er her den korte forklaring:

Tag den flade monteringsplade med kuglen på og bor et 6mm hul så kuglen
falder af.
Reif hullet så det passer til en 6x25 mm skrue
Stik skruen igennem, sæt en skive på og spænd en møtrik op så skruen sidder
helt fast i hullet.
Spænd holderen til Tomtom'e fast på pladen
Skru en extra møtrik på skruen og en extra skive
Stik skruen ned gennem hullet i dækslet på toppen af kronrøret.
Tak 2 topnøgleforlængere, sæt en skrue og en skive fast på enden med tape
Stik den første topnøgle op i kronrøret nedefra
Sæt den anden på
Så skal man ramme skruen på monteringsbeslaget.. svært
Stram til og hold kontra på 2. møtrik.
Nu sidder tom godt fast!

Jeg smidder lige et par billeder i dk.binaer.motor!

God fornøjelse

Søren
Blackbird - nu klar til Tour

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 12-06-06 22:34

"Søren Mortensen" <mortensens"@"email.dk> skrev >
> Så fik jeg monteret Rideren på Blackbirden.
> Blackbird - nu klar til Tour

Er der ikke højdemåler i sådan en dævl? Den kan du jo bruge til at dosere
gasgivningen med...
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen