Hvad er den internationale version af dk.e~
Fra : Email No Name

Dato : 09-01-01 21:48

Hvad er den internationale version af dk.edb.mac?

Eller hvad er den mest brugte engelske / amerikanske Mac nyhedsgruppe?

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 09-01-01 23:38

Email No Name <compaqmaster@hotmail.com> wrote:

> Hvad er den internationale version af dk.edb.mac?
>

> Eller hvad er den mest brugte engelske / amerikanske Mac nyhedsgruppe?

comp.sys.mac.games.action
comp.sys.mac.hardware
comp.sys.mac.system

eller bare

comp.sys.mac* grupperne

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Ledig lejlighed? Jeg er boligløs i København - Hjælp!

Fra : Reynard Fox

Dato : 10-01-01 00:01

In article <6QK66.367$tS6.14462@news.get2net.dk>, "Email No Name"
<compaqmaster@hotmail.com> wrote:

> Hvad er den internationale version af dk.edb.mac?
>

> Eller hvad er den mest brugte engelske / amerikanske Mac nyhedsgruppe?

Prøv alt.mac

Mvh
Reynard …:>

--