E-Mail
webnoob 5265
Et par Thunderbird spørgsmål
Fra : Kim Rasmussen

Dato : 12-06-06 17:09

Hej gruppe,

Jeg har lige et par Thunderbird spørgsmål:

Er det muligt at få TB til altid at starte i "Indbakken"?

Er det muligt at deaktiverer den Outlook-agtige funktion "sæt mail til
læst efter 5 sekunder"? Så at en mail ikke står som læst bare fordi
cursoren har stået på mailen i nogle sekunder.

Er det muligt at ændre keyboard layout? CTRL+Q er temmelig træls når man
kommer fra OE (TB: luk program - OE: mail læst)

På forhånd tak,
Kim

Fra : Carl Drud

Dato : 12-06-06 17:39

http://kb.mozillazine.org/Show_Inbox_when_starting_Thunderbird

> Er det muligt at deaktiverer den Outlook-agtige funktion "sæt mail til
> læst efter 5 sekunder"? Så at en mail ikke står som læst bare fordi
> cursoren har stået på mailen i nogle sekunder.

Vistnok under Options-->Advanced og fjern hak i "Mark message read
after..etc".

> Er det muligt at ændre keyboard layout? CTRL+Q er temmelig træls når man
> kommer fra OE (TB: luk program - OE: mail læst)

http://www.extensionsmirror.nl/index.php?showtopic=254

Carl

Fra : Kim Rasmussen

Dato : 16-06-06 13:43

> http://kb.mozillazine.org/Show_Inbox_when_starting_Thunderbird
> http://www.extensionsmirror.nl/index.php?showtopic=254

Takker lige hvad jeg manglede.

> Vistnok under Options-->Advanced og fjern hak i "Mark message read
> after..etc".

Den funktion virker så dog ikke helt som forventeligt, synes jeg :)

Funktionen er ikke aktiveret men alligevel udfører Thunderbird den. En
lille workaround er at aktiverer funktionen og så indtaste 99999999
sekunder, og så satse på, at jeg ikke står på en mail i så mange sekunder.

Kim