Hvordan kan jeg få...
Fra : Tina :-\)

Dato : 12-06-06 14:51

Hej NG.

Er der nogen her inde der kan fortælle mig, hvordan at jeg evt. kan få min
Hotmail til at kører over Outlook Express?
Mvh. Tina.

Fra : Max

Dato : 12-06-06 15:23

Hej Tina

> Er der nogen her inde der kan fortælle mig, hvordan at jeg evt. kan
> få min Hotmail til at kører over Outlook Express?

Jeg ved det ikke, men der findes en OE gruppe hvor nogen
måske ved det.

dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

Mvh Max

Fra : John

Dato : 12-06-06 15:30

"Tina " <nope@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er der nogen her inde der kan fortælle mig, hvordan at jeg evt.
> kan få min Hotmail til at kører over Outlook Express?

Tip:
http://www.geocities.com/mandysoetutorials/Tutorials/OEtutorialhotmail.htm

Mvh John

Fra : Tina :-\)

Dato : 12-06-06 15:34

Okay, takfor svaret.
Jeg prøver mig lidt frem.
Mvh. Tina

Fra : John

Dato : 12-06-06 15:44

"Tina " <nope@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Okay, takfor svaret.

Velbekomme!

> Jeg prøver mig lidt frem.

Glimrende trin_for_trin vejledning m/ fine billeder. Burde virke!
Ku' ikke li'e finde nogrt på dansk :)

Mvh John

Fra : Tina :-\)

Dato : 12-06-06 17:35

> Velbekomme!
>
> Glimrende trin_for_trin vejledning m/ fine billeder. Burde virke! Ku' ikke
> li'e finde nogrt på dansk :)

Okay. Det er sikkert også fint nok.
Jeg har ikke lige prøvet af endnu, men gør det lige om lidt.
Mvh.Tina

Fra : Tina :-\)

Dato : 12-06-06 17:53

Jeg kan desværre ikke bruge det øv øv.
Jeg har lige gennem godt det hele, men jeg får bare en besked frem. At min
Hotmail ikke kan bruges. Så det er der bare ikke noget at gøre ved.
Men ellers tak for hjælpen.
Mvh. Tina

Fra : Lars Raaby

Dato : 12-06-06 18:54

Tina skrev:
> [...]
> Jeg har lige gennem godt det hele, men jeg får bare en besked frem. At min
> Hotmail ikke kan bruges. Så det er der bare ikke noget at gøre ved.

Du kan få en gmail konto af mig.
Den er der mere fremtid i end der er i hotmail.
Du kan hente mail fra din OE
www.gmail.com

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : Tina :-\)

Dato : 12-06-06 20:02

Okay, mange tak skal du have.
Mvh. Tina

Fra : Tina :-\)

Dato : 13-06-06 11:57

> Du kan få en gmail konto af mig.
> Den er der mere fremtid i end der er i hotmail.
> Du kan hente mail fra din OE
> www.gmail.com
>
> --
> MVH Lars
> - Enlig far til en lille dreng
> http://kasper.raaby.dk

Hejsa Lars.
Hvis jeg skal bruge det som du har skrevet. Så skal jeg inviteres af dig,
hvis jeg skal ind osv. Også vil jeg lige hører om det er sådan at du evt.
også lige kan fortælle mig hvordan at det virker også via. OE
Ja, det er jo mere det når jeg skal have det over min OE.
Mvh. Tina