Haynes til Golf II 1.6 TD 5d '87'er
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 11-06-06 22:51

Hej

Jeg har været igennem haynes hjemme side, men syntes ikke at kan finde en
der dækker 1.6 TDéren? Kan det virkeligt passe.

Stef

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 12-06-06 00:41

On Sun, 11 Jun 2006 23:51:25 +0200, "Stefan Jacobsen"
<stefware@email.dk> wrote:

>Hej
>
>Jeg har været igennem haynes hjemme side, men syntes ikke at kan finde en
>der dækker 1.6 TDéren? Kan det virkeligt passe.
Ja det ser sådan ud.

Men der er jo andre muligheder, bla. www.amazone.com, søg under
"books" med "0837603420" (ISBN nummeret på bogen) som søgetekst, så
kommer den Amerikanske service manual og den dækker også diesel
udgaven. Lille lækker sag på små 840 sider.

Der er jo nok nogle små og store afvigelser fra en US udgave af golfen
og den i danmark solgte udgave, men nok ikke mere end at bogen kan
bruges.

Med søgeordene "manual vw golf" kommer der masser at literatur frem,
måske noget af dette kunne bruges ?

Ellers må du over på det tyske marked hvor der nok er tonsvis af bøger
om golfer.

/Hans

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 12-06-06 02:07

[KLIP]

> Ellers må du over på det tyske marked hvor der nok er tonsvis af bøger
> om golfer.

Man kunne også prøve http://www.birgersbilligebilboeger.dk/

Ole Gaarde Kristensen
Taxachauffør i Næstved

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 12-06-06 08:29

> Man kunne også prøve http://www.birgersbilligebilboeger.dk/
>
> --
> Med venlig hilsen
> Ole Gaarde Kristensen
> Taxachauffør i Næstved

Tak tak.

Stef

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 12-06-06 08:29

> [...]
> måske noget af dette kunne bruges ?
>
> Ellers må du over på det tyske marked hvor der nok er tonsvis af bøger

Tak for svaret, det vil jeg kigge på, skal lige have styr på timingen i
forbindelse med tandrem og så er der et par andre småting, på den ny
indkøbte Golfi.

Stef

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 12-06-06 09:06

Stefan Jacobsen wrote:
> Hej
>
> Jeg har været igennem haynes hjemme side, men syntes ikke at kan finde en
> der dækker 1.6 TDéren? Kan det virkeligt passe.

Ja, desværre.... Der findes dog en 'So Wirds Gemacht' på tysk som skulle
være rigtig god til golf dieslerne, dog på tysk så man skal nok lige
kunne lidt skoletysk for at få den til at give mening.

På golf2.dk kan man også høste megen hjælp og gode tips.

Thomas

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 12-06-06 09:13

> [...]
> lidt skoletysk for at få den til at give mening.
>
> På golf2.dk kan man også høste megen hjælp og gode tips.

Det tyske burde være til at finde ud af, hvis bare der er et par billeder
også, så det skal der lures efter, så vi kan få lavet småtingene på den gl.
golfi'e

Stef

Fra : Torben Madsen

Dato : 12-06-06 09:17

"Thomas Rasmussen" <thomas@p7.dk.too.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> lidt skoletysk for at få den til at give mening.
>
> På golf2.dk kan man også høste megen hjælp og gode tips.

Ja, 'So Wirds Gemacht' er alletiders. Den købte jeg i sin tid, netop fordi
jeg ikke kunne få nogen Haynes til min G2 TD. Den er rigtig god med gode
illustrationer og beskrivelser - bestemt værd at anbefale...

mvh
Torben Madsen

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 12-06-06 10:11

> Ja, 'So Wirds Gemacht' er alletiders. Den købte jeg i sin tid, netop
> fordi jeg ikke kunne få nogen Haynes til min G2 TD. Den er rigtig god med
> gode illustrationer og beskrivelser - bestemt værd at anbefale...

Kanon så er det, det vi går efter.

Stef

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 12-06-06 10:45

Stefan Jacobsen wrote:

> Kanon så er det, det vi går efter.

Hvor bor du? Jeg har vist en i kælderen - og skal til Midtjylland i løbet af
weekenden ... jeg ser lige efter ...

--
Per, Esbjerg

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 12-06-06 11:08

> Hvor bor du? Jeg har vist en i kælderen - og skal til Midtjylland i løbet
> af weekenden ... jeg ser lige efter ...

Hej

Lidt uden for Randers, men kan da køre efter det.

Stef

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 12-06-06 22:14

Stefan Jacobsen wrote:

> Hej

> Lidt uden for Randers, men kan da køre efter det.

Jeg har været i kælderen - jeg har kun en til en III`er (og den skal jeg
bruge selv :)).

--
Per, Esbjerg

Fra : Verner Johnsen

Dato : 13-06-06 08:29

On Mon, 12 Jun 2006 12:08:04 +0200, "Stefan Jacobsen"
<stefware@email.dk> wrote:

>Hej
>
>Lidt uden for Randers, men kan da køre efter det.

Så må du en tur ind i Østergade 9 i Randers.
Der kan du få den - hvis ikke de har den på hylderne, så kan de skaffe
den.
Vær opmærksom på, at de (Køsters Motorboghandel) ikke kører med
normale butiksåbningstider, så et er måske en god ide at ringe først
for at høre om de har den hjemme - Tlf 86 42 66 13
--
Venlig hilsen Verner
1990 SAAB 9000 CDi 2,3 16V

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 13-06-06 12:18

> Så må du en tur ind i Østergade 9 i Randers.
> Der kan du få den - hvis ikke de har den på hylderne, så kan de skaffe
> den.

Jo havde godt tænkt tanken. Jeg må se om jeg kan finde en dag der passer.

Stef