Godt værksted nær Roskilde
Fra : Jesper Pedersen

Dato : 11-06-06 22:29

Hej

Jeg er MC-newbee og mangler et godt værksted nær Roskilde til diverse
småting på min nye brugte cykel. Er der nogen der kan anbefale et godt
værksted?

Pft Jesper

Fra : Thomas

Dato : 12-06-06 17:18

"Jesper Pedersen" <jpdata_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg er MC-newbee og mangler et godt værksted nær Roskilde til diverse
> småting på min nye brugte cykel. Er der nogen der kan anbefale et godt
> værksted?

PKmotor i Viby, http://www.pkmotor.dk

Jeg har ikke haft problemer med eftersyn hos PK.

/ths.

Fra : Bino

Dato : 12-06-06 17:34

"Thomas" <t@pp.se.invalid> skrev i en meddelelse

> "Jesper Pedersen" <jpdata_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> PKmotor i Viby, http://www.pkmotor.dk
>
> Jeg har ikke haft problemer med eftersyn hos PK.
>
> /ths.

Lydmuren i stenløse

Brian

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 12-06-06 18:24

Super - tak for hjælpen!-)

Fra : Thomas

Dato : 12-06-06 22:02

"Bino" <somplace@somcountry.eu> skrev i en meddelelse

> "Thomas" <t@pp.se.invalid> skrev i en meddelelse

> Lydmuren i stenløse

Fik min mc´s første eftersyn hos lydmuren: 1800,- (efterset, olie og filter
skiftet)
Fik andet eftersyn hos PK: 1200,- (Eftersyn, olie og filter skiftet)

Besparelse 600 ;- og begge eftersyn var lige grundige!

/Ths.