Ny klub, hjemmeside
Fra : Thomas & Camilla

Dato : 11-06-06 21:06

Hej, vi er en nystartet klub (April 2006) og har fået vores hjemmeside op at
køre.

Mange hilsner Camilla

www.zipcodemc.dk

Fra : Jan A Jensen

Dato : 13-06-06 21:32

"Thomas & Camilla" <ccxxvejrupskov@tiscali.dk(fjern ccxx)> skrev i en
meddelelse news:448c77b4$0$140$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hej, vi er en nystartet klub (April 2006) og har fået vores hjemmeside op
> at køre.
>
> Mange hilsner Camilla
>
> www.zipcodemc.dk

og hvor holder sådan en klub til henne..?? det syntes jeg ikke jeg kunne
finde noget om på jeres ellers så flotte hjemmeside.!!

--
Jan A Jensen.
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=871

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 13-06-06 21:39

"Jan A Jensen" <edbdoktor@it.dettefjernes.dk> writes:

> og hvor holder sådan en klub til henne..?? det syntes jeg ikke jeg kunne
> finde noget om på jeres ellers så flotte hjemmeside.!!

De skriver at de kører ture fra Shell-tanken på Hjallelsevej i Odense,
så jeg gætter på at den holder til omkring Odense.

--
Jacob | ........@
Yamaha FZS 1000 | ......_[]-=*

Fra : Dr. Enduro

Dato : 18-06-06 18:34

Thomas & Camilla skrev:
> Hej, vi er en nystartet klub (April 2006) og har fået vores hjemmeside op at
> køre.
>
> Mange hilsner Camilla
>
> www.zipcodemc.dk

Hej Camilla

Det kunne være godt, hvis der kom lidt flere billeder af jer og hvis I
måske skrev lidt mere om jer selv (bl.a. holdninger, baggrund, kørestil
osv), så man kunne se, om man passer ind.

----

Hilsen Jan

Fra : Thomas & Camilla

Dato : 20-06-06 20:37

"Dr. Enduro" <janeiffert@NOhotmail.comSPAM> skrev i en meddelelse

> [...]
> måske skrev lidt mere om jer selv (bl.a. holdninger, baggrund, kørestil
> osv), så man kunne se, om man passer ind.

Det skal nok komme alt sammen, vi skal lige have siden op at køre, og skal
nok holde webmasteren til ilden
CAMILLA