Att: Finn Guldmann
Fra : Brian Sørup

Dato : 11-06-06 20:56

Dawz

Kan det passe du futter rundt i en hvid Volvo-trækker og kom op ad
rampen ved Århus N i Fredags ved 2-tiden ?

--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 17-06-06 16:08

Brian Sørup skrev:
> Dawz
> Kan det passe du futter rundt i en hvid Volvo-trækker og kom op ad
> rampen ved Århus N i Fredags ved 2-tiden ?

Nej, det kan ikke være mig. På det tidspunkt holdt jeg i Holstebro.

Men jeg har en makker, der kører i en næsten tilsvarende bil, (han har
tre aksler og jeg har tomatkasse), så hvis det er navnet i lysskiltet du
har set kan det godt være ham.

Jeg har (vistnok, har ikke mødt ham) en makker mere der skulle kører i
en Volvo magen til min, men hvad han kører og laver ved jeg ikke. Men
han kører ikke med en 'Rebsdorf'-trailer.

--
MVH Finn
...der har fået arbejde. Kan nu ses i en Volvo FH12 "handicapbil" rundt

Fra : Brian Sørup

Dato : 17-06-06 21:03

> [...]
> en Volvo magen til min, men hvad han kører og laver ved jeg ikke. Men
> han kører ikke med en 'Rebsdorf'-trailer.

Det var en hvid 12'er med betonelementer på traileren - han havde det
klassiske gule navneskilt i forruden hvor der stod "guldmann" - så jeg
lagde lige 2 og 2 sammen og fik det åbenbart til 5

--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Leonard

Dato : 17-06-06 21:08

Finns skilt kan ses her: http://www.guldfinn.dk/

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : Finn Guldmann

Dato : 17-06-06 22:19

Leonard skrev:
> Finns skilt kan ses her: http://www.guldfinn.dk/

Det er så ikke helt rigtig.

Man kan ikke sådan bare købe navneskilte i Danmark der er lavet som
nummerplader.

Det kan man i Holland, hvorfor min navneplade er derfra. Det betyder så
at den ikke har den sorte kant, som der er på danske plader.

Den er i øvrigt ikke helt lovlig at køre med, da den jo har refleks. Det
har jeg så planer om, den dag økonomien tillader det, at gøre noget ved
ved at få den belagt med bladguld i stedet for den gule refleks.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 17-06-06 22:15

Brian Sørup skrev:
> [...]
> klassiske gule navneskilt i forruden hvor der stod "guldmann" - så jeg
> lagde lige 2 og 2 sammen og fik det åbenbart til 5

Det her lyder mystisk.

Der er en af vognmandens biler der er en hvid FH12 og som kører med
betonelementer. Men han kommer vist ikke meget i Århus. Det han kører
mest er fra Tinglev til forskellige steder på Djævleøen.

Men en kollega der har "Guldmann" stående på sit navneskilt har jeg ikke
set endnu. Og så endda i en hvid Volvo. (Skal vist til at holde lidt øje
med dem.)

På mandag skal jeg være i Ejstrupholm kl 0700, og så videre til Vejen.
Hvad der derefter skal ske ved jeg ikke.