/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
VW LUPO
Fra : U


Dato : 11-06-06 20:35

Hej

Råd udbedes ang.fordele og ulemper på VW LUPO 1,2 TDi 3L 3D og VW LUPO
1,7 SDi 3D

og i øvrigt hvad står 3D for?
Påtænker efter mange år at anskaffe en god og billig lille bil .
V.H. Ulla



 
 
Kent Glerup (11-06-2006)
Kommentar
Fra : Kent Glerup


Dato : 11-06-06 20:51

On Sun, 11 Jun 2006 21:34:59 +0200, "U" <ulladannyb@mail.tele.dk>
wrote:

>Hej
>
>Råd udbedes ang.fordele og ulemper på VW LUPO 1,2 TDi 3L 3D og VW LUPO
>1,7 SDi 3D

3L:
Risiko for temmeligt dyre reperationer af gearkasse/styring, nogle har
været ret plaget af problemer, andre ikke.
Mange af stumperne til 3L'eren er (dyre) specialstumper pga.
vægtoptimeringen.
Ellers en fin bil!
Find én med et lavt kilometertal, så er risikioen lidt mere behersket.

SDi:
Mere simpel (billig) teknik.
Ret økonomisk når den køres behersket, op til 22-23 km/l.
Motoren trækker faktisk helt pænt :)
Ret skudsikkert valg.

>og i øvrigt hvad står 3D for?

3 dørs.

>Påtænker efter mange år at anskaffe en god og billig lille bil .

Så er det SDi'en du skal gå efter!

Eller:
Yaris
Fabia
Micra
(og sikkert andre solide minibiler..)

/Kent Glerup

Michael Kristensen (11-06-2006)
Kommentar
Fra : Michael Kristensen


Dato : 11-06-06 20:55


> og i øvrigt hvad står 3D for?

tre døre ?



Martin Orvad (11-06-2006)
Kommentar
Fra : Martin Orvad


Dato : 11-06-06 22:51

U wrote:
> Hej
>
> Råd udbedes ang.fordele og ulemper på VW LUPO 1,2 TDi 3L 3D og VW LUPO
> 1,7 SDi 3D

Har kørt bykørsel i en Lupo 3L en 5-6 gange, og et par længere ture. Mit
(subjektive) indtryk er bestemt ikke særligt godt. Den skifter løjerligt
mellem gearene, og gør det ret hårdt. Den støjer, efter min mening,
temmeligt meget af at være en 1,2 - også iberegnet et lidt højere
støjniveau på grund af dieselmotoren. Den virker ikke særligt
velafbalanceret, du ved, sådan motor/gearing/køreegenskaber-agtigt.

Førersædet er dårligt, hvis du skal sidde der længere tid. Lidt ligesom
passagerklapsædet i en Renault 4 postbil ...

Generelt synes jeg også indretning og udstyr er noget kønsløst og
skrabet og på en eller anden måde ikke helt på VW-højde.

Bagageplads er nærmest ikke-eksisterende, men det er vel heller ikke
relevant når du specifikt går efter en lille bil. Der findes dog andre
biler i klassen som har mere plads.

Jeg har heller aldrig været i nærheden af de '3L', altså de 33 km/l.

Uden at kende de specifikke detaljer, så fortæller ejeren af Lupoen at
der efterhånden er en ret dårlig totaløkonomi på bilen, i forhold til
det man egentlig skulle spare ved at have sådan en øko-æske. Dyre
reservedele, dyr service - og egentlig også en høj købspris, set i
forhold til bilens størrelse.

Til gengæld er den nem at parkere, og der er god plads i garagen, når
der kun skal stå en Nupo 3L ...

--
Martin Orvad

Passat Variant 1.9 Tdi 130 '02

U (11-06-2006)
Kommentar
Fra : U


Dato : 11-06-06 23:05

tusind tak for gode råd- det lyder ikke som om det er den jeg skal have.
V.H. ulla

"Martin Orvad" <martin.orvad@email.invalid> skrev i en meddelelse
news:448c9041$0$15786$14726298@news.sunsite.dk...
>U wrote:
>> Hej
>>
>> Råd udbedes ang.fordele og ulemper på VW LUPO 1,2 TDi 3L 3D og VW LUPO
>> 1,7 SDi 3D
>
> Har kørt bykørsel i en Lupo 3L en 5-6 gange, og et par længere ture. Mit
> (subjektive) indtryk er bestemt ikke særligt godt. Den skifter løjerligt
> mellem gearene, og gør det ret hårdt. Den støjer, efter min mening,
> temmeligt meget af at være en 1,2 - også iberegnet et lidt højere
> støjniveau på grund af dieselmotoren. Den virker ikke særligt
> velafbalanceret, du ved, sådan motor/gearing/køreegenskaber-agtigt.
>
> Førersædet er dårligt, hvis du skal sidde der længere tid. Lidt ligesom
> passagerklapsædet i en Renault 4 postbil ...
>
> Generelt synes jeg også indretning og udstyr er noget kønsløst og skrabet
> og på en eller anden måde ikke helt på VW-højde.
>
> Bagageplads er nærmest ikke-eksisterende, men det er vel heller ikke
> relevant når du specifikt går efter en lille bil. Der findes dog andre
> biler i klassen som har mere plads.
>
> Jeg har heller aldrig været i nærheden af de '3L', altså de 33 km/l.
>
> Uden at kende de specifikke detaljer, så fortæller ejeren af Lupoen at der
> efterhånden er en ret dårlig totaløkonomi på bilen, i forhold til det man
> egentlig skulle spare ved at have sådan en øko-æske. Dyre reservedele, dyr
> service - og egentlig også en høj købspris, set i forhold til bilens
> størrelse.
>
> Til gengæld er den nem at parkere, og der er god plads i garagen, når der
> kun skal stå en Nupo 3L ...
>
> --
> Martin Orvad
>
> Passat Variant 1.9 Tdi 130 '02



Uffe Ravn (11-06-2006)
Kommentar
Fra : Uffe Ravn


Dato : 11-06-06 23:47

Martin Orvad wrote:

> Til gengæld er den nem at parkere, og der er god plads i garagen, når
> der kun skal stå en Nupo 3L ...

Bilen der slanker.

Mvh. Uffe Ravn



Klaus D. Mikkelsen (12-06-2006)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 12-06-06 06:33

U skriver:
>
> Råd udbedes ang.fordele og ulemper på VW LUPO 1,2 TDi 3L 3D og VW LUPO
> 1,7 SDi 3D

1,2TDI er en sparegris. Den har automatgear og meget få HK, når du kører
i okonomimode.

Det er en løjerlig lille bil. Robotkassen skal man lige vende sig til,
og det her med at den "går ud" i lyskryds.

Jeg har en kammerat der har en. Ham og kæresten er meget glad for den.
De har kørt over 1/4 mill kilometer i den og får skiftet forhjulslejer
for hver 120kkm og bremser for hver 90kkm. Ellers er der ikke de store
udgifter ved den. Til gengæld kører de langt på literen....

1,7 SDI er en "ganske normal" bil. Altså manuelt gear......

Jeg har kørt pågældende Lupo et par gange - hver gang med glæde.


> og i øvrigt hvad står 3D for?

3 døre (Lupo findes kun sådan). En Lupo er _lille_, ikek desto mindrer
klare min kammaerat og hans bedre halvdel sig med en sådan bil, selvom
de har fået barn. Barnevognen (standard Emaljunga) kan puttes ind i
bilen (med skohorn), samtidigt med at de har barnestol i bilen og uden
at ligge bagsædet ned.

> Påtænker efter mange år at anskaffe en god og billig lille bil .

Lupo er ikke billig. Seat Arosa er helt samme bil, den er "billigere",
på grund af navnet.

Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe
Turbogrilstarter: http://home6.inet.tele.dk/moppe/tgs.html

Martin Orvad (12-06-2006)
Kommentar
Fra : Martin Orvad


Dato : 12-06-06 08:14

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> U skriver:
>> Råd udbedes ang.fordele og ulemper på VW LUPO 1,2 TDi 3L 3D og VW LUPO
>> 1,7 SDi 3D

>> og i øvrigt hvad står 3D for?
>
> 3 døre (Lupo findes kun sådan). En Lupo er _lille_, ikek desto mindrer
> klare min kammaerat og hans bedre halvdel sig med en sådan bil, selvom
> de har fået barn. Barnevognen (standard Emaljunga) kan puttes ind i
> bilen (med skohorn), samtidigt med at de har barnestol i bilen og uden
> at ligge bagsædet ned.

Hvordan i alverden gør de det?

Barnevognen må da skulle pakkes meget sammen og skilles ad i atomer for
at det kan lade sig gøre. Vi har selv en Emmaljunga barnevogn, og den
kunne sandelig ikke bare lige sådan pakkes ned i en Lupo, med mindre
sæder og gulvplads tages i brug. Og med en autostol - puha. Det må
mindst kræve en ingeniøruddannelse, temmelig god tid og måske en
skærebrænder ...


--
Martin Orvad

Passat Variant 1.9 Tdi 130 '02

Klaus D. Mikkelsen (12-06-2006)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 12-06-06 08:20

Martin Orvad skriver:
>
> Hvordan i alverden gør de det?

Af med hjulene, skelet pakkes i bagagerum, hjul i bagagerummet, kasse
stilles bag føresæde og barnestol bag passagersæde.



Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe
Turbogrilstarter: http://home6.inet.tele.dk/moppe/tgs.html

Henrik Martinussen (12-06-2006)
Kommentar
Fra : Henrik Martinussen


Dato : 12-06-06 08:26


U wrote:
> tusind tak for gode råd- det lyder ikke som om det er den jeg skal have.
> V.H. ulla
>

> > Har kørt bykørsel i en Lupo 3L en 5-6 gange, og et par længere ture. Mit
> > (subjektive) indtryk er bestemt ikke særligt godt.
- Den er da en stor fornøjelse at køre i størrebyer hvor man ikke er
kendt, for med det automatiske gear kan man slappe lidt mere af, uden
at skulle koncentre sig om gear'ene.


> > Den skifter løjerligt mellem gearene, og gør det ret hårdt.
- Det er jo hellere ikke automat gear der sidder i sådan en svend. Det
er automatiskstyre gear, så der ligger en normal gearkasse i, som
bliver styret af en computer. Efter noget tid lære med at køre den
så den ikke hopper.

Den støjer, efter min mening,
> > temmeligt meget af at være en 1,2 - også iberegnet et lidt højere
> > støjniveau på grund af dieselmotoren.
- Jeg synes ikke støjniveau'et er galt sammenlignet med fx Toyota
Yaris, og med motorvejshastigheder støjer den da meget begrænset fra
motoren og vinden. Hvis man slår eco fra så er den da også rimelig
frisk af en super-økonomisk bil at være.

> > Jeg har heller aldrig været i nærheden af de '3L', altså de 33 km/l.
- Jeg lånte lige den gamles lupo 3l forleden, jeg kørte mest
landevejskørsel med 90-100 km/t og lige mindre småbyer, og der havde
den kørt 2,7 liter pr. 100 km.
Når jeg låner den på motorvejen går den ca. 23-24 km. pr liter
selvom man køre 140-150 km/t. Det synes jeg selv er meget flot! Det
afhænger jo også af ens kørestil om hvor langt en bil køre på
literen. Jeg har da også fået min mors volvo 2,3 turbo til at gå 7,5
på literen i forhold til de 9,7 min mor køre på literen.

> > Uden at kende de specifikke detaljer, så fortæller ejeren af Lupoen at der
> > efterhånden er en ret dårlig totaløkonomi på bilen, i forhold til det man
> > egentlig skulle spare ved at have sådan en øko-æske. Dyre reservedele, dyr
> > service - og egentlig også en høj købspris, set i forhold til bilens
> > størrelse.
- Ja, men du har også typisk en god gensalgspris! Mange glemmer at
tænke på afskrivninger! Det ang. service - de er ikke helt billige
ved VW, men der er 2 gode uautoriset lupo værksteder i Danmark som
laver service til en bedre pris. Begge værksteder laver næsten kun
lupo 3l'er, hvor imod VW værksteder nok kun har 2-3 om ugen. Så de to
værksteder har en bedre ide om hvordan man retter nogle småfejl til
billige penge istedet for at skiftet gearkassen til 24.000 kr!

> > Til gengæld er den nem at parkere, og der er god plads i garagen, når der
> > kun skal stå en Nupo 3L ...
Det var nemmere, hvis man havde fået den med servostyring.

Ulla - hvis du køre mange kilometer synes jeg du skal arbejde videre
med lupo. Tag en prøvetur i den! Gå en tur ind på www.lupo3lklub.dk
og spørg om der ikke er nogle af ejeren der vil give dig en prøvetur.
Det er nogle gange bedre at snakkede med en som ikke er sælger!

Hvis du bor i området af Esbjerg må du godt prøvekøre vores.

Held og lykke med at finde den bil du gerne vil have!


Leonard (12-06-2006)
Kommentar
Fra : Leonard


Dato : 12-06-06 09:31

"Henrik Martinussen" <henrik@martinussen.com> wrote:

>men der er 2 gode uautoriset lupo værksteder i Danmark som
>laver service til en bedre pris. Begge værksteder laver næsten kun
>lupo 3l'er,

Hvilke værksteder er det?

--
Leonard
::: Never drive faster than Your Angels can fly :::
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Klaus D. Mikkelsen (12-06-2006)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 12-06-06 10:51

Leonard skriver:
>
> Hvilke værksteder er det?

Min kammerat bruger Mecari i Løvskal ved Viborg.

Har tidligere været tilhænger af at køre til Flensborg, men Mecari er
bedre (og til dels billigere).

Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe
Turbogrilstarter: http://home6.inet.tele.dk/moppe/tgs.html

Ole Sahl (13-06-2006)
Kommentar
Fra : Ole Sahl


Dato : 13-06-06 16:39


"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i en meddelelse
news:448D38E8.8221163A@du.kan.finde.den...
> Leonard skriver:
>>
>> Hvilke værksteder er det?
>
> Min kammerat bruger Mecari i Løvskal ved Viborg.
>
> Har tidligere været tilhænger af at køre til Flensborg, men Mecari er
> bedre (og til dels billigere).
>

Det andet værksted hedder 3literværkstedet og info kan findes på
http://www.3litervaerkstedet.dk
De holder til i Tuen (er lige flyttet) og er så vidt jeg er informeret også
de billigste af de to.

Mvh. Ole Sahl



Kent Glerup (12-06-2006)
Kommentar
Fra : Kent Glerup


Dato : 12-06-06 09:23

On 12 Jun 2006 00:26:08 -0700, "Henrik Martinussen"
<henrik@martinussen.com> wrote:

>- Ja, men du har også typisk en god gensalgspris! Mange glemmer at
>tænke på afskrivninger! Det ang. service - de er ikke helt billige
>ved VW, men der er 2 gode uautoriset lupo værksteder i Danmark som
>laver service til en bedre pris. Begge værksteder laver næsten kun
>lupo 3l'er, hvor imod VW værksteder nok kun har 2-3 om ugen. Så de to
>værksteder har en bedre ide om hvordan man retter nogle småfejl til
>billige penge istedet for at skiftet gearkassen til 24.000 kr!

Det var jo nok trådens bedste råd!

/Kent Glerup

Martin Orvad (12-06-2006)
Kommentar
Fra : Martin Orvad


Dato : 12-06-06 09:26

Henrik Martinussen wrote:
> U wrote:
>> tusind tak for gode råd- det lyder ikke som om det er den jeg skal have.
>> V.H. ulla
>>
>>> Den skifter løjerligt mellem gearene, og gør det ret hårdt.
> - Det er jo hellere ikke automat gear der sidder i sådan en svend. Det
> er automatiskstyre gear, så der ligger en normal gearkasse i, som
> bliver styret af en computer. Efter noget tid lære med at køre den
> så den ikke hopper.

Jo, jo. Automatisk skifter de da, med den behagelighed det medfører. Det
gøres bare temmeligt uelegant.

>
> Den støjer, efter min mening,
>>> temmeligt meget af at være en 1,2 - også iberegnet et lidt højere
>>> støjniveau på grund af dieselmotoren.
> - Jeg synes ikke støjniveau'et er galt sammenlignet med fx Toyota
> Yaris, og med motorvejshastigheder støjer den da meget begrænset fra
> motoren og vinden. Hvis man slår eco fra så er den da også rimelig
> frisk af en super-økonomisk bil at være.

Jeg oplever den som støjende. Sikkert en vanesag. Hvis man slår øko fra,
mindskes besparelsen vel yderligere?

>
>>> Jeg har heller aldrig været i nærheden af de '3L', altså de 33 km/l.
> - Jeg lånte lige den gamles lupo 3l forleden, jeg kørte mest
> landevejskørsel med 90-100 km/t og lige mindre småbyer, og der havde
> den kørt 2,7 liter pr. 100 km.
> Når jeg låner den på motorvejen går den ca. 23-24 km. pr liter
> selvom man køre 140-150 km/t. Det synes jeg selv er meget flot! Det
> afhænger jo også af ens kørestil om hvor langt en bil køre på
> literen. Jeg har da også fået min mors volvo 2,3 turbo til at gå 7,5
> på literen i forhold til de 9,7 min mor køre på literen.
>

Ved landevejskørsel og bykørsel lå jeg mellem 21 og 24 km/l, men ret
skal være ret: Hvis det var min egen, og jeg kørte i den til hverdag,
ville jeg nok kunne presse den længere op. Lupoen er en særlig bil, som
man skal vænne sig til at køre 'rigtigt'.

>>> Uden at kende de specifikke detaljer, så fortæller ejeren af Lupoen at der
>>> efterhånden er en ret dårlig totaløkonomi på bilen, i forhold til det man
>>> egentlig skulle spare ved at have sådan en øko-æske. Dyre reservedele, dyr
>>> service - og egentlig også en høj købspris, set i forhold til bilens
>>> størrelse.
> - Ja, men du har også typisk en god gensalgspris! Mange glemmer at
> tænke på afskrivninger! Det ang. service - de er ikke helt billige
> ved VW, men der er 2 gode uautoriset lupo værksteder i Danmark som
> laver service til en bedre pris. Begge værksteder laver næsten kun
> lupo 3l'er, hvor imod VW værksteder nok kun har 2-3 om ugen. Så de to
> værksteder har en bedre ide om hvordan man retter nogle småfejl til
> billige penge istedet for at skiftet gearkassen til 24.000 kr!
>

Det var jeg ikke klar over, og det er min kammerat sikkert heller ikke.
Hvor findes de?

Og netop gensalgsprisen er han nervøs for, for han mener at interessen
for Lupo 3L'en er dalende. Han købte den, da den var hip. Nu virker det
som om den er mere hap.

>>> Til gengæld er den nem at parkere, og der er god plads i garagen, når der
>>> kun skal stå en Nupo 3L ...
> Det var nemmere, hvis man havde fået den med servostyring.

Klart, men de små trillebørhjul er dog nemme at have med at gøre.

>
> Ulla - hvis du køre mange kilometer synes jeg du skal arbejde videre
> med lupo. Tag en prøvetur i den! Gå en tur ind på www.lupo3lklub.dk
> og spørg om der ikke er nogle af ejeren der vil give dig en prøvetur.
> Det er nogle gange bedre at snakkede med en som ikke er sælger!

Ohhh ... Du er selv Lupo-ejer og måske medlem af en klub. Sådan nogle
folk er de sværeste at debattere med.

Jeg kan godt se, at Lupoen taler til hjertet, og at der er en vis
signalværdi i den lille øko-øse. Mon ikke den ender med at blive et
kuriosum som Ellerten eller 2CV'en som nogen stadig holder i live, koste
hvad det vil?

Jeg tror der er lige så meget hjerte som der er hjerne i at eje en Lupo
3L. Hvis man kan leve med de 'mangler' den har på grund af den særlige
opbygning og størrelse, så er man sikkert en tilfreds bilejer.

Retfærdigvis bør jeg også nævne, at jeg aldrig har været til minibiler,
men mon ikke også man bedst vurderer et køretøj ved at være en smule
skeptisk?

Ulla, prøv bilen og sammenlign med andre i samme klasse som er
foreslået, og lyt en smule til hvad der bliver sagt herinde. Du er den
eneste der kan vurdere hvilke kvaliteter du synes din nye minibil skal
have. Husk også at klub-folk som regel har meget hjerteblod liggende i
bilen.

--
Martin Orvad

Passat Variant 1.9 Tdi 130 '02

Henrik Martinussen (12-06-2006)
Kommentar
Fra : Henrik Martinussen


Dato : 12-06-06 10:34

> Jeg oplever den som støjende. Sikkert en vanesag. Hvis man slår øko fra,
> mindskes besparelsen vel yderligere?
Ja, men jeg slår altid eco fra når jeg køre motorvej så det er for
det meste stadig pænt. Så vidt jeg ved er det eneste eco funktionen
gør at skifte gear tidligere i omdrejninger end uden, så på
motorvejen er forskellen minimalt og så har du de ekstra heste hvis du
bliver presset i trafikken.

> Det var jeg ikke klar over, og det er min kammerat sikkert heller ikke.
> Hvor findes de?
Der ligger et i københavn's området. Jeg ved ikke hvad det hedder og
har aldrig brugt det, men der er mange der roser det. Vi køre vores
til Viborg området hvor mecari biler holder til.


> Og netop gensalgsprisen er han nervøs for, for han mener at interessen
> for Lupo 3L'en er dalende. Han købte den, da den var hip. Nu virker det
> som om den er mere hap.
- Ja, det er jo svært og vurdere, jeg synes ikke det specielt
faldende, det er ihvertfald ikke som med rover der falder helt vildt,
men det er også en anden grund der til. Jeg tror ikke prisen vil falde
helt vild, indtil den dag hvor der er nogle der kommer med en ny
minibil der kan køre med samme præsentationer. Den nærmeste
konkurrente er vist nok toyota aygo med 23,3 km. ved blandet kørsel
så der er stadig et godt stykke.


> Ohhh ... Du er selv Lupo-ejer og måske medlem af en klub. Sådan nogle
> folk er de sværeste at debattere med.
- Hehe.. ja, er med medlem, men bruger det ikke rigtigt. Jeg var der
meget i starten for som sagt af få tips til kørestil,
værkstedservice osv. Vi har også kigget på mange andre biler, vi
fandt bare denne bedst. Men vi overvejer og skifte den ud og få en
større guleplade bil, fordi de gamle snakke om sælge huset. (så vi
har et hus i vestjylland til på små 300 kvm hus og 600 kvm
overdækket i form af lade og en maskine hal. Huset ligger i en mindre
landsby)

> Jeg kan godt se, at Lupoen taler til hjertet, og at der er en vis
> signalværdi i den lille øko-øse. Mon ikke den ender med at blive et
> kuriosum som Ellerten eller 2CV'en som nogen stadig holder i live, koste
> hvad det vil?
- Jow, måske. Hvem ved?

> Jeg tror der er lige så meget hjerte som der er hjerne i at eje en Lupo
> 3L. Hvis man kan leve med de 'mangler' den har på grund af den særlige
> opbygning og størrelse, så er man sikkert en tilfreds bilejer.
- Ja, men skal ikke have været vant til masser af ekstraudstyr, dog
kan mange ting eftermonteres men det koster jo også.

> Retfærdigvis bør jeg også nævne, at jeg aldrig har været til minibiler,
> men mon ikke også man bedst vurderer et køretøj ved at være en smule
> skeptisk?
Ja, det gør man vel nok.

> Ulla, prøv bilen og sammenlign med andre i samme klasse som er
> foreslået, og lyt en smule til hvad der bliver sagt herinde. Du er den
> eneste der kan vurdere hvilke kvaliteter du synes din nye minibil skal
> have. Husk også at klub-folk som regel har meget hjerteblod liggende i
> bilen.
- Jeg vil foreslog dig at kigge på en renaulet clio 1,2 årgang
2000-2002, der får man en lille fiks bil til små penge. De køre
ihvertfald fint.


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177511
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408596
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste