vandpletter på egetræsmøbler
Fra : Susanne Mølgaard Chr~

Dato : 11-06-06 18:41

Hej

Jeg har et egetræschatol, som desværre er blevet flyttet i regnvejr. Det har
derved fået lidt vandpletter. Hvad kan man gøre for at fjerne dem?

/Susanne

Fra : Gert

Dato : 11-06-06 19:53

"Susanne Mølgaard Christensen" <susanne@fjern.smch.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har
> derved fået lidt vandpletter. Hvad kan man gøre for at fjerne dem?

tjaaae da jeg var yngre og der blev holdt fest hos en kammerat hvis forældre
havde en masse egetræs møbler i stuen,
brugte vi piskefløde til at fjerne de ringe der nu engang kommer fra
ølflasker der er kolde

men prøv det lige på et "usynligt" sted før du smører det hele ind

Mvh
Gert