dårlig mur
Fra : lhs

Dato : 11-06-06 15:39

Hej

Har købt et rødt murstenshus, har klippet noget bambus ned, der åbenbart har
stået og arbejdet på muren i nogle år. Fugningerne er dårlige og stenene er
begyndt at bevæge sig i et område på 2 m2. Bankerne man bare skidtet ud og
murer nogle nye sten i ? Hvad er fare for skjulte skader i den sammenhæng ?
Der er ikke tegn på at der er kommet fugt ind til den indre mur.
Lars HS

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 11-06-06 19:34

lhs wrote:
> [...]
> murer nogle nye sten i ? Hvad er fare for skjulte skader i den sammenhæng ?
> Der er ikke tegn på at der er kommet fugt ind til den indre mur.

øh hvis muen ikke tåler bambus, så tror jeg ikke at du kan rede huset.
Men monikke at bambuen er plantet for at dække over skaden?