Erfaringer med 400 bandit fra 91/92?
Fra : Kim J

Dato : 11-06-06 15:07

Hejsa i det gode vejr
Jeg har kigget på en 400 bandit er der nogle sygdomme på dem man skal
tjekke?
Den har gået 31000km og passet med service..

Samtidig fik jeg set i en andet tråd noget om brdr jensen A/S var et dårligt
sted at handle mc.
Hvorfor? Servicen? Dårlige maskiner??

/Kim J.

Fra : Kim J

Dato : 11-06-06 22:51

"Kim J" <kimogberitSLETDETTE@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Den har gået 31000km og passet med service..
>
> Samtidig fik jeg set i en andet tråd noget om brdr jensen A/S var et

Ingen der ved noget om Brdr jensen evt?

/Kim J.

Fra : Armand

Dato : 12-06-06 02:17

Kim J skrev:
> "Kim J" <kimogberitSLETDETTE@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> dårligt

> Ingen der ved noget om Brdr jensen evt?
>
> /Kim J.

Nu du har magtet at se noget i en anden tråd, så skulle du prøve at søge
på ordet "Brdr. Jensen" i Google grupper!

--
Armand.

Fra : Kim J

Dato : 12-06-06 15:34

> Nu du har magtet at se noget i en anden tråd, så skulle du prøve at søge
> på ordet "Brdr. Jensen" i Google grupper!
>
> --
> Armand

Dårlig dag?

Jeg vidste ikke an kunne søge på google grupper, men det ved jeg nu..
Tak for tippet

/Kim J.

Fra : Armand

Dato : 12-06-06 22:09

Kim J skrev:

> Dårlig dag?
>
> Jeg vidste ikke an kunne søge på google grupper, men det ved jeg nu..
> Tak for tippet

Google rules!
Wikepedia kommer stærkt

--