Sending i Outlook Exoress
Fra : Annie & Niels

Dato : 11-06-06 14:36

Er der én der kan hjælpe mig med sending af nogle billeder (ca. 1 mb)

Jeg går ind i billedeprogrammet og komprimere billederne, der skal sendes,
hvorefter jeg trykker på sendt til postmodtager.
Ham der har laver opsætning på min Pc'er har lavet det så filen går over til
sending i Microsoft Outlook, hvor jeg normalt anvender Outlook Express
Men jeg kan ikke få sendt filen selvom jeg trykker på funktioner/send.

Hvad går jeg forkert??

Hilsen
Niels

Fra : Ukendt

Dato : 11-06-06 20:44

"Annie & Niels" <nicolanum@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sending i Microsoft Outlook, hvor jeg normalt anvender Outlook Express
> Men jeg kan ikke få sendt filen selvom jeg trykker på funktioner/send.

Højre klik på Internet Explorer / progammer og vælg Outlook Express som dit
mailprogram
--
venlig hilsen
Bjarne Christensen

Fra : Annie & Niels

Dato : 13-06-06 09:18

"Bjarne Christensen" <Virker_Ikke.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> venlig hilsen
> Bjarne Christensen
>Jeg skiftede til Outlook Express, så gik den glat igennem.

Tak for hjælpen
Niels

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-06 18:43