Paul Wall
Fra : Helle

Dato : 09-06-06 20:40

mon der er nogen der ved hvad cd sangen Girl med paul wall er på?

mvh

Helle

Fra : Jens Galsgaard

Dato : 09-06-06 21:16

Helle wrote:
> mon der er nogen der ved hvad cd sangen Girl med paul wall er på?

Hej Helle,

Den er på "The People's Champ"

http://www.freedb.org/freedb_search_fmt.php?cat=rock&id=fc106911

Hilsen,
Jens

Fra : Helle

Dato : 09-06-06 22:42

Hej igen

Jeg fandt den sang min søn søgte på tdc, og har også købt den og downloaded
den. Men jeg kan ikke få skidtet over på hans mobil ( bruger han som mp3
afspiller )
Har forsøgt i flere timer at lave filen om til mp3 uden held.
Mon der er nogen steder man kan downloade den ene sang som mp3

mvh

Helle

Fra : Morten Steen

Dato : 12-06-06 11:55

> [...]
> Har forsøgt i flere timer at lave filen om til mp3 uden held.
> Mon der er nogen steder man kan downloade den ene sang som mp3

Det burde nu ikke være nødvendigt. Brug Windows Media Player til at brænde
nummeret fra TDC på en CD, og rip det fra CD'en til MP3. Der findes masser
af gratis programmer til at gøre det med.

Morten