Endnu en Morsø-festival
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-06-06 18:17

Efter at man har givet popRock-musikken sparket ud af øen i år har man ikke
bare etableret en country-festival i stedet. Man har faktisk en festival
mere.
Den bruger samme logo med fjorden og orlyden "blå fjord Nykøbing Mors" og
ligeledes et plakat-layout som er næsten identisk med country-festivalens.
Morsø Sparekasse er hovedsponsor på begge festivaler.
Hvor meget de har med hinanden at ved ved jeg dog ikke. Men her er lidt
om:

BLÅ FJORD HARMONIKA-TRÆF - Nykøbing Mors

Sted:
Ved Nykøbing Lystbådehavn, 2 minutters gang fra gågaden.

Tid:
15/6 kl. 17-24
16/6 kl. 16-01
17/6 kl. 10-01
18/6 kl. 11.30-16.30

NAVNE PÅ FESTIVALEN:
Horsenspigerne
Ingun Bjørgo (Norgesmester på harmonika)

DEN 15/6 ÅBNES DET HELE MED NOGET GEWALDIGT DANSKTOPMUSIK
Ligesom på Country-festivalen åbner den med dansktop-musik:
Torsdag den 15/6 kl. 17-24: Spiller Gerhard Mark, forsanger i et af Danmarks
mest professionelle dansktop-orkestre, nemlig TONIGHT, som har hjembase i
Nykøbing Mors.

Arrangør: Morsø-festen

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-06-06 18:35

"Åge Halldorsson" <aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:4489abed$0$162$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> BLÅ FJORD HARMONIKA-TRÆF - Nykøbing Mors

_____

og det var jo så lige det link som vi ikke fik som vi får her:

Værsågod: http://www.harmonikatraef.dk/

Hilsen Åge

Fra : Steffen Sørensen

Dato : 10-06-06 12:23

> [...]
> Danmarks
> mest professionelle dansktop-orkestre, nemlig TONIGHT, som har hjembase i

Jeg er fuldstændig ligeglad med dig og alt du skriver.
Helt ærligt, så vil jeg til at starte med at sende dine indlæg til din mail
igen, se det var sgu gode tider :)

Jeg synes du burde starte en blog (blogger.com) hvor du kunne leve i dit
eget univers, og skrive løs om alle de amatør bands du lytter og ser på tysk
bondefjernsyn.

S.Sørensen
--
Togo Lounge (c) by All Meens Inc.

Fra : Peter Heide

Dato : 10-06-06 13:45

> [...]
>
> Jeg synes du burde starte en blog (blogger.com) hvor du kunne leve i dit
> eget univers, og skrive løs om alle de amatør bands du lytter og ser på

Da jeg selv er stor tilhænger af tysk militærmusik ,gerne fra anden
verdenskrig, og da
jeg syntes at tysk schlager-musik giver mindelser om den herlige tid, er jeg
MEGET glad for Åge's indlæg ; så jeg kan holde mig orienteret hvornår
alle de dejlige programmer bliver sendt i tysk tv. Jeg har ikke noget
fjernsyn
men det er rart at vide de er der.

Så Åge ; keep up the good work!

Fra : Ukendt

Dato : 10-06-06 16:36

"Steffen Sørensen" <togalounge@XXXgmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg er fuldstændig ligeglad med dig og alt du skriver.
> Helt ærligt, så vil jeg til at starte med at sende dine indlæg til din
> mail igen, se det var sgu gode tider :)

Det var da en mærkelig ide. Hvis du ikke kan lide mandens indlæg, så smid
ham i kill-filtret. Eller lad i det mindste være med at svare ham, da vi
andre (med Åge i kill-filtret) dermed også skal plages med tråden.

--
Michael
Brugt pigetøj sælges på www.sitecenter.dk/pigetoej