Fleetwood Mac nummer ?
Fra : Ukendt

Dato : 09-06-06 10:54

Der skulle være kommet en ny udgave af Fleetwood Mac nummer: Dreams.Det er
en kvinde der synger.Er der nogen der kan fortælle mig hvem det er.
Venlig hilsen
Anne

Fra : Jørgen Flainard

Dato : 09-06-06 19:57

"AM" <an.msnabelapc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
er
> en kvinde der synger.Er der nogen der kan fortælle mig hvem det er.

Den version jeg kender er ikke specielt ny: The Corrs fra Talk on Corners
fra engang sidst i 90'erne. Om andre har lavet den siden skal jeg så ikke
kunne sige

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-06 21:33

"Jørgen Flainard" <smallerb@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> fra engang sidst i 90'erne. Om andre har lavet den siden skal jeg så ikke

Hej Jørgen

Efter at have søgt lidt på nettet,fandt jeg også den med The Coors.Det kan
jo næsten ikke være andre end den.
Jeg siger tak for dit svar.
Venlig hilsen
Anne

Fra : Ukendt

Dato : 10-06-06 19:45

> [...]
> fra engang sidst i 90'erne. Om andre har lavet den siden skal jeg så ikke

Hej igen

Jeg har lige set en ny udgave af nummeret.Det er fra 2006Deep Dish feat.
Stevie Nicks

Hilsen Anne

Fra : Claus Albæk

Dato : 11-06-06 20:16

AM wrote:

> Hej igen
>
> Jeg har lige set en ny udgave af nummeret.Det er fra 2006Deep Dish feat.
> Stevie Nicks

Hej Anne

Ja, den er rimeligt ny, jeg fik den for 3-4 måneder siden... og den
roterer stadig i anlægget herhjemme. absolut fremragende nummer. Radio
versionen er nok den bedste, remix'ene ødelægger for meget af org.

mvh.
Claus

Fra : Ukendt

Dato : 10-06-06 20:26

"Claus Albæk" <claude@eugina.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> roterer stadig i anlægget herhjemme. absolut fremragende nummer. Radio
> versionen er nok den bedste, remix'ene ødelægger for meget af org.

Hej Claus

Jeg fandt det på TDC,hvor jeg så hentede det.Det er et rigtig godt nummer

Hilsen Anne