Rolling Stones Rock and Roll Circus / The ~
Fra : sniper_Nolight

Dato : 08-06-06 20:40

The Who i RS Rock and Roll Circus... wow!

Ja hele DVD'en er fantastisk...

Hvad skal jeg købe for at få de numre The Who giver på den DVD?

Gerne i lige så fede live udgaver?

Og gerne mange flere numre

Tak
--
sniper_Nolight

http://www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Mathias

Dato : 09-06-06 12:50

sniper_Nolight wrote:
> The Who i RS Rock and Roll Circus... wow!
>
> Ja hele DVD'en er fantastisk...
>
> Hvad skal jeg købe for at få de numre The Who giver på den DVD?

> [...]

Ved ikke helt hvad de spiller i RS Rock and Roll Circus, men The Who
Live at Leeds er temlig god.

Man kan vist høre nogle klip her
http://www.amazon.com/gp/product/B000002OVJ/103-4066079-7358247?v=glance&n=5174

Fra : Peter Heide

Dato : 10-06-06 14:03

> The Who i RS Rock and Roll Circus... wow!
>
> Ja hele DVD'en er fantastisk...
>
> Hvad skal jeg købe for at få de numre The Who giver på den DVD?

> [...]
Du skal købe "the kids are allright" dobbelt-dvd. den indeholder også
det clip med the who du skriver om fra RS RnR Circus + alt muligt
andet med The Who. Min no. 1 DVD når jeg skal have hjernen
blæst ud.

The Who blæser simpelthen alle de andre af scenen i den optagelse.
En af grundene til at RS ikke ville udsende filmen dengang; de var røv
og nøgler sammelignet med Who !!

Fra : Allan Krautwald

Dato : 10-06-06 22:19

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> En af grundene til at RS ikke ville udsende filmen dengang; de var røv
> og nøgler sammelignet med Who !!

Ja den opfattelse havde Stones...og det kan faktisk godt undre. Men da godt
at optagelsen endelig kom på både CD, VHS og nu DVD....selvom de bedre
bootleg udgaver faktisk var særdeles brugbare.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 11-06-06 13:45

> [...]
> det clip med the who du skriver om fra RS RnR Circus + alt muligt
> andet med The Who. Min no. 1 DVD når jeg skal have hjernen

Er der osse et ordentligt stereo lydspor på dem til at nyde uden tv'et
tændt?

> The Who blæser simpelthen alle de andre af scenen i den optagelse.
> En af grundene til at RS ikke ville udsende filmen dengang; de var røv
> og nøgler sammelignet med Who !!

The Who er fantastiske lige der - jeg synes dog Stones og de andre osse er
gode - overall er skiven fantastisk... det eneste jeg spoler over hvergang
er Yoko... jeg KAN ikke se det kunstneriske idet... hun ødelægger blot
violinspillet og dirty macs jammen

Fra : Peter Heide

Dato : 11-06-06 23:13

> Er der osse et ordentligt stereo lydspor på dem til at nyde uden tv'et
> tændt?

Jeps. Der er flere muligheder at vælge imellem. Lyden er i top. Man
bliver virkelig blæst tilbage i sofaen. Og naboerne kan også lide det,
selvom de har svært ved at hold rytmen.

Køb den. Du bliver IKKE skuffet. Skal ikke undre mig om den ligger
på en hund et eller andet sted.Bare starten på DVDen hvor Pete får
brændt noget af sit hår af pgra Keith Moon affyre et ordentlig
kanonslag i tv-studiet er alle pengene værd. Ouutakes fra
Woodstock er også mega !

Fra : sniper_Nolight

Dato : 12-06-06 17:49

> [...]
> brændt noget af sit hår af pgra Keith Moon affyre et ordentlig
> kanonslag i tv-studiet er alle pengene værd. Ouutakes fra

http://www.axelmusic.dk/list?searchstring=kids+are+alright&searchMediaType=1&searchType=narrow&search=S%D8G

hvilken har du? - jeg kan se den ene har 2 skiver

Fra : Peter Heide

Dato : 13-06-06 00:22

denne : http://www.axelmusic.dk/productDetails/013023210394

Fra : sniper_Nolight

Dato : 23-06-06 15:35

> denne : http://www.axelmusic.dk/productDetails/013023210394

så er den i hus - har lige set åbningen hvor de spiller My Generation -
allerede der er jeg solgt - glæder mig til resten