Nyt Slayer-nummer!
Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 06-06-06 18:32

Kan høres her www.slayer.net

Lyder lidt mere lovende end den sidste udgivelse...

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 06-06-06 22:54

Sren Kjeldsen wrote:
> Kan høres her www.slayer.net
>
> Lyder lidt mere lovende end den sidste udgivelse...

Cool... lytter... Men er nu skuffet over den ikke kom i dag alligevel,
deres plade... (06.06.06)

--
MVH: Esben von Buchwald
http://www.sbn.as

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 06-06-06 23:01

"Esben von Buchwald" <use-net@amokk.spam-DANMARK> skrev i en meddelelse

> Cool... lytter... Men er nu skuffet over den ikke kom i dag alligevel,
> deres plade... (06.06.06)
>
> --
> MVH: Esben von Buchwald
> http://www.sbn.as

Tjah men man kan vist købe deres EP....

Fra : Stefan

Dato : 08-06-06 19:17

> Kan høres her www.slayer.net
>
> Lyder lidt mere lovende end den sidste udgivelse...
DAMN jeg sad sgu da lige og drømte mig langt væk.... helt nøjagtigt til
"Clash of the Titans" i KB Hallen i..... var det ikke 90, er det allerede
så mange år siden....

Stef