SPOT12 åbningsaften - hvem var det nu
Fra : Jens Galsgaard

Dato : 03-06-06 17:50

Hej Gruppe,

Jeg hørte P3 på vej hjem fra arbejde i går aftes (fredag) og hørte deres
dækning af SPOT12 festivalen.
Det sidste nummer inden kl 22 radioavisen lød ret godt men jeg fik
aldrig fat i hvem det var.
Teksten var nem a'la "na na na na na na na" og musikken mindede om en
blanding af coldplay's "fix you" og mew's "comforting sounds".
Jeg har været inde på www.dr.dk/playlister men lige den udsendelse var
der ingen playliste for.

Er der nogen der har en ide om hvem det var jeg hørte?

Hilsen,
Jens

Fra : Holst

Dato : 03-06-06 17:58

Jens Galsgaard wrote:

> Jeg har været inde på www.dr.dk/playlister men lige den udsendelse var
> der ingen playliste for.

Hvis ingen kan give dig et svar, så kig tilbage til playlisterne igen.
Indimellem kan der godt gå et par dage, førend playlisten for nogle
programmer dukker op.

Fra : Jens Galsgaard

Dato : 06-06-06 10:02

Holst wrote:

> Hvis ingen kan give dig et svar, så kig tilbage til playlisterne igen.
> Indimellem kan der godt gå et par dage, førend playlisten for nogle
> programmer dukker op.

Der er skam playlister for denne dag, bare ikke for udsendelsen jeg hørte.

//Jens

Fra : Noname

Dato : 10-06-06 00:06

Jens Galsgaard wrote:
> [...]
> der ingen playliste for.
>
> Er der nogen der har en ide om hvem det var jeg hørte?

Hej Jens.

Hvis du kigger på www.spotfestival.dk kan du se programmet.
DR Optog/sendte kun fredag fra Ridehuset. Men DR var også andre steder
rundt på festivalen. Fx. Musikhuset.

Mvh Mogens