Efterlysning, titel & kunstner ?
Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 01-06-06 22:42

Hejsa !

Jeg efterlyser titel og på kunstner til en sang som handler om en mand
der beder en kvinde om at smide tøjet, da hans far er præst gør han
opmærksom på at det jo ikke kan gøre det store osv.

I Sangen indgår følgende:

"take off your clothes, let me see what it is you bin hiding"

"My daddy his a priest you know, and I'm not a beast you know, i just
want to see.... "

umiddelbart husker jeg det som en engelsk kunstner, men er ikke sikker...
Nogen som kan hjælpe med titel og kunstner !

Venligst
Henry Lerche Madsen

Fra : Robert Piil

Dato : 01-06-06 22:49

Take of your clothes, Peter Sarstedt

--
Robert Piil

Demo - http://piil.org/output/

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 02-06-06 23:37

Robert Piil wrote:

> Take of your clothes, Peter Sarstedt

Takker og bukker !!!

Fra : Holst

Dato : 01-06-06 22:49

Henry Lerche Madsen wrote:

> [...]
>
> umiddelbart husker jeg det som en engelsk kunstner, men er ikke sikker...
> Nogen som kan hjælpe med titel og kunstner !

30 sekunder på Google gav mig følgende resultat:

http://lyrictracker.com/show.php?id=NTgxNjQ=

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 02-06-06 23:36

Holst wrote:

> 30 sekunder på Google gav mig følgende resultat:
>
> http://lyrictracker.com/show.php?id=NTgxNjQ=

Havde forsøgt at google men uden held !!