Først koncert med Mark Knopfler& Emmylou H~
Fra : Peter Jensen

Dato : 27-05-06 08:11

Fra : Peter Jensen

Dato : 27-05-06 08:45

Der er en video sekvens fra koncerten her:
http://users.telenet.be/markknopfler/

Fra : rosenauer.dk

Dato : 27-05-06 15:09

> Til dem som skal afsted i aften til Forum:

Tak for linket! Det ser jo ganske godt ud og der er da noget Dire Straits
imellem - (beklager jeg ikke rigtigt kender andet) ... hvad der dog
undrer mig er at det er en sidde-ned koncert (eller måske delvist) ..
Afventer med spænding kl. 21.00 og håber på at blive positivt overrasket ..

/Martin Rosenauer
http://rosenauer.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 31-05-06 13:41

Peter Jensen wrote:
> Til dem som skal afsted i aften til Forum:
>
> http://www.local-hero.org/php/ontour2/voirinfoconcert.php?idtour=20060&date=2006/05/26

Jeg er misundelig !!!
Jeg ved godt misundelse er en grim ting, men jeg er misundelig
Jeg har ikke hørt hele cd'en, men det jeg indtil videre har hørt er
godt.
Den IMHO bedste CD indtil videre i 2006.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : Peter Jensen