[lidt OT] Tillykke...
Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 18-06-01 11:10

....jeg er blevet student i dag!

--
mvh Jesper

-> http://homepage.mac.com/biddet
-> http://homepage.mac.com/jmfink

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 18-06-01 11:57

Tillykke! Mens du bliver student kan jeg nu se frem til 3 år på
gymnasiet... :(((

Mvh Mark

Jesper Møller-Fink wrote:

> ...jeg er blevet student i dag!
>
> --
> mvh Jesper
>
> -> http://homepage.mac.com/biddet
> -> http://homepage.mac.com/jmfink

--
The box said 'Requires Windows 95, or better.' So I bought a Macintosh.

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 18-06-01 12:45

Mark S. Rasmussen <mark@tv.dk> wrote:

> Tillykke! Mens du bliver student kan jeg nu se frem til 3 år på
> gymnasiet... :(((

Det skal du nu ikke være så ked af! Det bliver sjovt - garanteret!

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 18-06-01 14:58

Jesper Møller-Fink <jmfink@mac.com> wrote:

> Det skal du nu ikke være så ked af! Det bliver sjovt - garanteret!

Og så er det jo jeg lige må understrege - NEJ DET BLIVER DET IKKE - men
det bliver sjovt bagefter! (får selv hue på på onsdag kl. 11:30 )

MVH ANR

Fra : Jonas C. Voss

Dato : 18-06-01 12:48

Jesper Møller-Fink <jmfink@mac.com> wrote:

> ...jeg er blevet student i dag!

Tillyyyykke !!! [så giver han nok en lille en, en lille en, en lille en,
så giver han nok en lille en, eeeen liiiiiille biiiiiiiiitte eeeeeeeeen]

Hvad slags? Den vinrøde eller koboltblå variant?

--
MVH/Regards, Jonas
http://go.to/geografi Erase HARDDRIVE to mail me

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 18-06-01 12:58

Jonas C. Voss <HARDDRIVEjc@voss.tf> wrote:

> Tillyyyykke !!! [så giver han nok en lille en, en lille en, en lille en,
> så giver han nok en lille en, eeeen liiiiiille biiiiiiiiitte eeeeeeeeen]
>
> Hvad slags? Den vinrøde eller koboltblå variant?

Den vinrøde - i øvrigt gi'r jeg mange 'lille én' - jeg er den med det
største grødhoved i klassen - og så vidt jeg har forstået koster det en
kasse bajere... AV for den!

Fra : Jonas C. Voss

Dato : 18-06-01 13:25

> [...]

> Den vinrøde - i øvrigt gi'r jeg mange 'lille én' - jeg er den med det
> største grødhoved i klassen - og så vidt jeg har forstået koster det en

Ja, det koster at være brainy (-:

Iøvrigt, hvordan kan du overhovedet være i stand til at skrive? På
nuværende tidspunkt er det jo meningen du skal være fuldstændig sanseløs
beruset, ude af stand til at fokusere, ja faktisk være ude af stand til
meget andet end at krænge øller i kufferten. Det stod der i hvert fald i
min brugsanvisning, såååå, kan du så komme afsted, solen skinner endda
(-:

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 18-06-01 13:42

> [...]

> meget andet end at krænge øller i kufferten. Det stod der i hvert fald i
> min brugsanvisning, såååå, kan du så komme afsted, solen skinner endda

Resten af 'kammersjukkerne' bliver først studenter i morgen - vi er kun
5 der er færdige i dag - lige nu venter jeg på at 'hele den
pukkelryggede' skal komme forbi.

Men fra i morgen... pyh! Vi skal jo også rundt til samtlige (20)
familier, og det bliver hårdt (tror jeg nok)!

Fra : Jonas C. Voss

Dato : 18-06-01 14:33

Jesper Møller-Fink <jmfink@mac.com> wrote:

> Resten af 'kammersjukkerne' bliver først studenter i morgen - vi er kun
> 5 der er færdige i dag - lige nu venter jeg på at 'hele den
> pukkelryggede' skal komme forbi.

Ikke en gyldig undskyldning. (-: At du er den første i truppen er blot
en endnu bedre bedre årsag til at feste og være komplet utilregnelig i x
antal ekstra dage. Den pukkelryggede forventer vel heller ikke, at du
skal være sammen med dem hele aftenen? Slå hånden i bordet, og forklar
dem, at du nu er et mandfolk, en satans ka'l, og det får du diplom på i
den nærmeste fremtid, men inden du får det, har du den her hat som for
enhver pris skal vises frem til alle, inkl. alle dem der teoretisk set
er ligeglade.

> Men fra i morgen... pyh! Vi skal jo også rundt til samtlige (20)
> familier, og det bliver hårdt (tror jeg nok)!

Ja, men det er så satans underholdende, og det er den eneste gang jeg
har haft det sjovt i et militært køretøj [vi kørte i en gammel
troppetransporter].

Give 'em hell (-:

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 18-06-01 14:51

> [...]

> Ja, men det er så satans underholdende, og det er den eneste gang jeg
> har haft det sjovt i et militært køretøj [vi kørte i en gammel

Jeg er på vej - jeg skal bare lige 'gasse' nogle af mine kammerater der
først skal op i morgen - de kommer (forhåbentlig) forbi her i
eftermiddag - så har jeg lige tænkt mig at fremlægge mine planer for
aftenen for dem. Det har de vist ikke noget imod...

Bare jeg nu ikke får for mange af de forkerte hakker i huen...

Fra : Jonas C. Voss

Dato : 18-06-01 15:42

Jesper Møller-Fink <jmfink@mac.com> wrote:

> Bare jeg nu ikke får for mange af de forkerte hakker i huen...

Et godt, råd drik rigelig vand imellem sjusserne...(-:

Fra : Sebastian Bredsdorff

Dato : 18-06-01 14:12

Jesper Møller-Fink <jmfink@mac.com> wrote:

> ...jeg er blevet student i dag!

Tillykke!!!! Kan du så komme afsted ud i det gode vejr og tømme
Carlsberg´s tanke for ØL! ; )

/Sebastian

--
Sebastian Bredsdorff
Mail: sb@geomac.dk

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 18-06-01 16:04

Jesper Møller-Fink <jmfink@mac.com> wrote:

> ...jeg er blevet student i dag!

Tillykke da!

--
René

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 18-06-01 17:40

Jesper Møller-Fink <jmfink@mac.com> wrote:

> ...jeg er blevet student i dag!

Tilykke.

Jeg var til 15 års jubilæum på min gamle folkeskole lørdag - og har
stadig tømremænd Det er ment som en advarsel mod både sang, druk, hor
og hvad festlig samværd med mennesker man (forhåbenlig) ikke ser de
næste ti år kan medføre...

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Hjælp! Jeg _er_ boligløs i København fra 1 april

Fra : Erik Gjøe Geleff

Dato : 18-06-01 19:56

Også til lykke fra en, der blev student for 52 år siden.

Venlig hilsen

Erik Gjøe Geleff

Fra : Martin Edlich

Dato : 18-06-01 22:48

In article <1ev75rk.1oejrae1bbsmncN%jmfink@mac.com>,
jmfink@mac.com (Jesper Møller-Fink) wrote:

> ...jeg er blevet student i dag!

Jamen dog, gjorde det ondt?

Gratulerer.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 19-06-01 12:31

> Jamen dog, gjorde det ondt?

Ja - for s###n! I hvert fald i dag...

> Gratulerer.

Tak!

Fra : Martin Edlich

Dato : 19-06-01 13:48

In article <1ev945u.1q0f0tc1u05clcN%jmfink@mac.com>,
jmfink@mac.com (Jesper Møller-Fink) wrote:

> Ja - for s###n! I hvert fald i dag...

Hvis du kan ryste på hovedet uden at besvime, har du ikke drukket nok.

Hvis du har problemer med kvalme, så bare tænk på et stort glas varm
majonæse.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 19-06-01 15:59

Mon, 18 Jun 2001 12:10:25 +0200, "Jesper Møller-Fink" <jmfink@mac.com>:

> ...jeg er blevet student i dag!

Jamen, tilykke. Nu skal du selvfølgelig fede den og drikke dig stiv og
brænder noter og den slags. Herefter dyrke tømmermænd og stene over
fremtiden: Rejse/højskole? Knokle/arbejde? Hvem ved.... Måske ligefrem
afsone værnepligt?

--
________________________
Men are from Earth.

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 20-06-01 18:19

Janus Sandsgaard <janus@netcetera.dk> wrote:

> Jamen, tilykke. Nu skal du selvfølgelig fede den og drikke dig stiv og
> brænder noter og den slags.

Yep! Jeg skal dog meget tidligt i seng i aften! Jeg kom slentrende hjem
omkring kl. 6 i morges - så det første 'jeg-har-set-solen-stå-op-hak' er
allerede tilføjet i hatten. I morgen begynder vi kl. 6:30 med sjusser og
kaffepunch - og så går den ellers fra dør til dør... Jeg frygter lidt at
hatteskyggen kommer i unødvendig fare... :-/

(i øvrigt synes jeg hatten klemte lidt rigeligt om hovedet 'i morges')

> Herefter dyrke tømmermænd og stene over fremtiden: Rejse/højskole?
> Knokle/arbejde? Hvem ved....

Jeg skal 'bare' tjene penge til en ny iBook/PowerBook - så er jeg
lykkelig!!!

> Måske ligefrem afsone værnepligt?

Nej, jeg har 'heldigvis' meget dårlige knæ. :-|