D-A-D - Ungdomshuset 1983
Fra : Thomas

Dato : 25-05-06 19:11

Hejsa

For et par år siden, kunne man hente en koncert fra D-A-D's officielle
hjemmeside. Koncerten er fra Ungdomshuset, den 20. September 1983.

Der er i alt 11 numre... Er der nogen af jer her der downloadede den
koncert - og som kan hjælpe mig med titlerne på sangene? Der er nemlig
kun én af sangene jeg kender, og det er 'Riding With Sue'...

Nogen der kan hjælpe med resten?

Mvh. Thomas

Fra : rosenauer.dk

Dato : 25-05-06 19:28

> Nogen der kan hjælpe med resten?

Jeg ville overveje at spørge i deres forum på www.d-a-d.com - såfremt du
ikke får svar her, vil tro at de mennesker der ved mest om bandet benytter
det :)

/Martin
http://rosenauer.dk <--- hvor der iøvrigt er fotos fra en stak DAD
koncerter..

Fra : Fatter Brik

Dato : 25-05-06 21:16

jeg har uden tvivl været der - men et eller af flere af numrene mener jeg nu
ligger på den nye dobbelt lp fraungeren - som du også kan købe på cd