Danmarks Radios koncert : ØV !!!
Fra : Ukendt

Dato : 24-05-06 23:42

Red Hot Chili Peppers spillede live P3 her til aften i en koncert optaget af
Danmarks Radio og sendt i MONO !!! ( !!!

Det er noget uforståeligt at når man skal betale så meget i licens at man så
spises af med sådan en mono-optagelse. Inden nogen tror at der er noget galt
med mit grej var koncerten i mono både på net-radio og i almindelig radio.

Nå men hvis nogen er interesseret har jeg koncerten optaget i
aiff-filformat.. Det kunne der godt laves noget MP3-format ud af.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Henrik

Dato : 25-05-06 00:41

"Kim Larsen" skrev i en meddelelse
> [...]

> Nå men hvis nogen er interesseret har jeg koncerten optaget i
> aiff-filformat.. Det kunne der godt laves noget MP3-format ud af.

Jeg ville egentlig ha' optaget udsendelsen, men kom for sent hjem .. men
udsendelsen blev afbrudt på et tidspunkt pga en trafikmeddelse - så det var
vel godt nok, når det nu skulle være.

Undrede mig lidt over at den i det hele taget blev modtaget her (i den
modsatte ende af landet), men jeg ved ikke lige hvordan en
antenneforening/Stofanet henter signalerne ind?

Jeg vil ikke spørge indtil det med monodelen, går du fra at du har styr over
dit udstyr men ville meget gerne bede om en kopi af det optagede - på
forhånmd tak

hallo_derude snabela hotmail punkt com

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-06 11:21

"Henrik" <hallo_derude@hotmail.comXX> skrev i en meddelelse

> [...]
> over
> dit udstyr men ville meget gerne bede om en kopi af det optagede - på

Jeg har sendt dig en e-mail til ovenstående e-mail-adresse.