MGP
Fra : Claes

Dato : 22-05-06 17:07

Hvor mange af jer så egentligt MGP her i weekenden?

--
Claes

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 22-05-06 17:22

Claes wrote:
> Hvor mange af jer så egentligt MGP her i weekenden?

Jeg gjorde og 1.709.000 andre..

--
Vh. Henrik Sørensen

Fra : Bagmanden

Dato : 22-05-06 18:38

Henrik Sørensen wrote:

> Jeg gjorde og 1.709.000 andre..

og jeg kan med stolthed sige at jeg IKKE så MGP her i weekenden
og forøvrigt heller ikke de forrige femogtyve eller mere!

I stedet lagde jeg en ti femten lydredigerede lp´er ind på
harddisken og er nu ved at runde en halv Terrabyte musik på min
harddiske og næsten ved at være færdig......

På min kone svedne grin kunne jeg se at årets MGP havde levet op
til hendes forventninger, så her i huset fik alle det
(næst)bedste ud af aftenen

--
F.B.

Fra : Jan Holm

Dato : 22-05-06 20:59

"Bagmanden" <zillyink@hotmail.com> wrote in message

> og jeg kan med stolthed sige at jeg IKKE så MGP her i weekenden og
> forøvrigt heller ikke de forrige femogtyve eller mere!

Kan godt forstå du er stolt, det er en flot ærefuld præstation. Du må
være gjort at et helt specielt stof.

Mvh
Jan Holm

Fra : Bagmanden

Dato : 22-05-06 21:03

Jan Holm wrote:

> Kan godt forstå du er stolt, det er en flot ærefuld
> præstation. Du må være gjort at et helt specielt stof.

tak tak, jeg er da også ganske stolt.
--
F.B.

Fra : Holst

Dato : 22-05-06 22:51

Bagmanden wrote:

> og jeg kan med stolthed sige at jeg IKKE så MGP her i weekenden
> og forøvrigt heller ikke de forrige femogtyve eller mere!

Tjah, folk er indimellem stolt over de underligste ting.

MGP er ikke ligefrem noget, jeg gider sidde og se alene. Men ser man det
sammen med venner, familie eller lignende, så synes jeg nu, at det
normalt er meget hyggeligt at sidde og kommentere og drikke noget rødvin
til.

Fra : Ulrik Kold

Dato : 22-05-06 19:24

Henrik Sørensen coughed up a hairball on 22-05-2006 18:21:

> Jeg gjorde og 1.709.000 andre..

Og her var vi fire - så vi er nu nede på 1.706.996 andre.

//kold

Fra : MRN

Dato : 22-05-06 22:41

> Jeg gjorde og 1.709.000 andre..

Og hvis man tæller resten med, udenfor dk, så var det vist ca.:
100.000.000 hoveder rundt om på kloden...

Mvh
MRN

Fra : Holst

Dato : 22-05-06 20:20

Claes wrote:

> Hvor mange af jer så egentligt MGP her i weekenden?

Da jeg i min øresnegl hørte, at det gik bedre og bedre for Finland,
fandt jeg ud af, at jeg kunne streame det i dårlig kvalitet via dr.dk,
så jeg så hovedparten af pointgivningen og afslutningsnummeret.

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 22-05-06 22:50

Jeg nåede at se Finland vinde...

Dårligt glam (i forhold til andre glam-bands), men suverænt musik forhold
til, at det er melodi grand prix...