REQ: Omslag til cd.
Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 17-05-06 12:06

Hej venner -

Jeg vil sætte endog meget stor pris på at få til-mailet coveret (front &
back) til den nye cd med Poul Halberg Power Trio.

På forhånd tak!

- Jensby

janFJERN@FJERNbang-jensby.dk (fjern fjern og fjern først)

Fra : Morten Steen

Dato : 17-05-06 12:18

> Jeg vil sætte endog meget stor pris på at få til-mailet coveret (front &
> back) til den nye cd med Poul Halberg Power Trio.

Nå, skal jeg skrive det denne gang?

"Coveret fulgte vel med, da du købte CD'en?"

Morten

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 17-05-06 12:30

"Morten Steen" skrev

> Nå, skal jeg skrive det denne gang?
>
> "Coveret fulgte vel med, da du købte CD'en?"

Jeg var godt klar over, at der ville komme sure reaktioner, men min
samvittighed er hvid som coke.

Jeg er kommet til at vælte et glas rødvin ud over den åbne jewel-case, så
omslaget er ikke så appetitligt længere.

Og tro mig venner: Hvis jeg havde brændt en kopi - havde jeg nok også været
i stand til at scanne coveret.

- Jensby

Fra : Ulrik Kold

Dato : 17-05-06 19:36

Jan Bang Jensby coughed up a hairball on 17-05-2006 13:29:
> [...]
> omslaget er ikke så appetitligt længere.
>
> Og tro mig venner: Hvis jeg havde brændt en kopi - havde jeg nok også været

Personligt ville jeg nok have skrevet forklaringen allerede i den første
mail - så kunne du have undgået et par beske beskeder. Men på den anden
side set, så var der nok bare kommet nogle andre :)

Hmm ... jeg overvejer, om det vil afklare noget, hvis man tager et
billede af uheldet og uploader til <indsæt uspecifik billedservice her>
og linker til billedet i indlægget?

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig ...

Fra : Holst

Dato : 17-05-06 12:23

Jan Bang Jensby wrote:

> Jeg vil sætte endog meget stor pris på at få til-mailet coveret (front &
> back) til den nye cd med Poul Halberg Power Trio.

Fulgte det ikke med, da du købte cd'en?

Du burde klage hos sælger.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 24-05-06 23:30

Jan Bang Jensby wrote:

> Hej venner -
>
> Jeg vil sætte endog meget stor pris på at få til-mailet coveret (front &
> back) til den nye cd med Poul Halberg Power Trio.

Uden at kende det helt vilde til Poul Halberg Trio så kunne jeg fristes
til at tro det er udgivet på et mindre pladeselskab.
Prøv at kontakte dem og spørg om de kan hjælpe dig med et nyt cover?

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 02-06-06 09:29

"Robert Eriksen"

> Uden at kende det helt vilde til Poul Halberg Trio så kunne jeg fristes
> til at tro det er udgivet på et mindre pladeselskab.
> Prøv at kontakte dem og spørg om de kan hjælpe dig med et nyt cover?

Hej Robert -

Tusind tak for tippet.

Jeg kontaktede selskabet den 25. maj - og har netop fået meddelelse om, at
de fremsender et cover kvit og frit.

Det kalder jeg service.

- Jensby