Ny Powerbook
Fra : Bjarke Vejby

Dato : 09-01-01 19:38

Jobs is begging the patience of the audience. The new PowerBook is being
rolled out. "We have the most powerful portable in the world, but they have
the sex. We want the sex." This is a totally new PB. It has a 500 Mhz G4,
15.2" mega wide screen, built-in DVD, five hour battery life, Airport ready.
"But what about the sex?" The new PB is 1" thick, 5.3 pounds, and is
titanium. Titanium is stronger than steel and lighter than aluminum. "We
think we have the power and the sex."

The PB looks silverish with the white logo. The screen half looks a little
darker regarding the plastics, the screen is thinner than his finger. It is
remarkably beautiful, I covet one already. The DVD player is slot-load,
which is nice. The logo is also in the right direction, now

Now he is showing the new TV ad for the PB. It has Jeff Goldblum's voice and
talks about the size, screen, titanium, and processor. It is a very nice ad,
very smooth, Volkswagen-ish. "When you move your cursor to the edge you
worry it will fly off." He also said the keyboard is awesome, the best one
they've ever shipped. It has VGA, IRDA, FireWire, USB, etc. The airport
range is great with dual anntenae. There are two models, G4, 1MB L2, Rage128
8MB, 2 usb, one firewire port, the low end 400 MHz has 128 MB and a 10 gig
drive, the 500 has 256 MB and 20 GB. The Low end is $2700 the high end is
$3500. It is Mac OS X certified.

Det er sgu da at tage pis på Pismoejere. No news !

Fra : Simon T

Dato : 09-01-01 20:14

[snip]
> [...]
> $3500. It is Mac OS X certified.
>
> Det er sgu da at tage pis på Pismoejere. No news !
[snap]

Mener du at det er noget pis at introducere en ny powerbook eller er du bare
sur over selv at sidde tilbage med en Pismo? For det er da den ældste
sandhed at man altid kan vente til den næste...

Med Venlig Hilsen

Simon T

Fra : Bjarke Vejby

Dato : 09-01-01 21:24

On 09/01/01 20:14, in article B6812197.9216%c973474@student.dtu.dk, "Simon
T" <c973474@student.dtu.dk> wrote:

> [...]
> sur over selv at sidde tilbage med en Pismo? For det er da den ældste
> sandhed at man altid kan vente til den næste...

Nej, jeg havde glædet mig til den nye PB, men da jeg så specifikationerne,
synes jeg at det svarede til de gamle modeller, blot med G4 til forskel og
100 buck til forskel. Efter min mail blev sendt har jeg set billeder af den
nye PB, og - må jeg indrømme - tænderne løber fandme i vand. Men alt i alt
er det vist den nye G4 staionær der løber med palmerne.

Fra : Peter Gersmann

Dato : 10-01-01 07:13

In article <B68131E4.A6F%vejby@vejby.dk>, Bjarke Vejby <vejby@vejby.dk>
wrote:

> Men alt i alt
> er det vist den nye G4 staionær der løber med palmerne.

Jeps - den store med DVD brænderen og nVidia grafik

Men hvad med iMac og Cube?

//Peter

Fra : DJ Supreme (aka Pete~

Dato : 10-01-01 12:30

Peter Gersmann <moof.immerfreundlich@get2net.dk> wrote:

> Men hvad med iMac og Cube?
>
> //Peter

Kommer nok i dag... Steve ville ikke lave en lang tale (og den var lang
nok som den var i går)

--
- Peter
root (at) titancity (dot) com

titancity.com - the Mac portal

Fra : DJ Supreme (aka Pete~

Dato : 10-01-01 12:30

> [...]

> synes jeg at det svarede til de gamle modeller, blot med G4 til forskel og

G4'eren alene gør den værd at købe!

Efter min mail blev sendt har jeg set billeder af den
> nye PB, og - må jeg indrømme - tænderne løber fandme i vand. Men alt i alt
> er det vist den nye G4 staionær der løber med palmerne.

Hvorfor det? Nu kan du få en bærbar hjemmebiograf.

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 09-01-01 21:36

Bjarke Vejby <vejby@vejby.dk> wrote:

[snip]

> Det er sgu da at tage pis på Pismoejere. No news !

Ahhh... nu må du lige... Det er ingen hemmelighed, at Apple _måske_
ville introducere en ny PowerBook til dette MacWorld, da det efterhånden
var langt over.

Desuden er en Pismo da en utroligt lækker maskine, som er federe og
hurtigere end stort set alt andet; bortset lige fra en PowerBook G4
Titanium

--
René