Dyre Stones-billetter
Fra : Holst

Dato : 10-05-06 09:33

Hvor må det være surt at have købt Stones-billetter til overpris, når
man kun kan få normalprisen tilbage ...

Fra : Holst

Dato : 10-05-06 09:40

Holst wrote:

> Hvor må det være surt at have købt Stones-billetter til overpris, når
> man kun kan få normalprisen tilbage ...

Hovsa, glemte:

http://ekstrabladet.dk/underholdning/musik/article196025.ece

Fra : Claus Smith

Dato : 10-05-06 09:45

"Holst" <newsmar06@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor må det være surt at have købt Stones-billetter til overpris, når man
> kun kan få normalprisen tilbage ...

Så kan de sgu lære at lade være med at købe oplevelser for enhver
pris...andet er der vist ikke og sige til det.

Claus

Fra : Peter Juhl

Dato : 10-05-06 09:51

Claus Smith wrote:

> Så kan de sgu lære at lade være med at købe oplevelser for enhver
> pris...andet er der vist ikke og sige til det.

Er det ikke, mere eller mindre, almindelige menneskers eneste alternativ
til billetlugen?

Fra : Holst

Dato : 10-05-06 09:59

Peter Juhl wrote:

> Er det ikke, mere eller mindre, almindelige menneskers eneste alternativ
> til billetlugen?

Nej, der er også både Fona og et salgssted i Horsens.

Fra : Peter Juhl

Dato : 10-05-06 10:05

Holst wrote:

> Nej, der er også både Fona og et salgssted i Horsens.

Du har ikke prøvet Fona i.f.m. billetlugen kan jeg se.

Fra : Holst

Dato : 10-05-06 10:14

Peter Juhl wrote:

> Du har ikke prøvet Fona i.f.m. billetlugen kan jeg se.

En af mine venner havde absolut ingen problemer med Fona i forbindelse
med Madonna-koncerten ...

Fra : Peter Juhl

Dato : 10-05-06 16:16

Holst wrote:

> En af mine venner havde absolut ingen problemer med Fona i forbindelse
> med Madonna-koncerten ...

Jeg havde en ven, som stod og ventede 3 timer i Fona hvor de nåede at
betjene 2 inden systemet gik ned - i mellemtiden var der selvfølgelig
udsolgt. Det svarer i store træt til hvad min bofælle oplevede i.f.m.
Robbie Williams og jeg selv oplevede i.f.m. Radiohead.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 10-05-06 10:03

"Peter Juhl" <peter@c.dk> skrev i en meddelelse

> Er det ikke, mere eller mindre, almindelige menneskers eneste alternativ
> til billetlugen?

Det afhænger noget af, hvad du mener med "mere eller mindre". Ikke mindst er
det muligt at blive hjemme fra koncerter, som man ikke nåede at købe
billetter til hos de officielle forhandlere, før de var udsolgt.

Børge

Fra : Peter Juhl

Dato : 10-05-06 16:19

Boerge Rahbech Jensen wrote:

> [...]
> mindst er det muligt at blive hjemme fra koncerter, som man ikke nåede
> at købe billetter til hos de officielle forhandlere, før de var

Definér "nåede at købe" - hvis man stiller sig i køen, men sælger ikke
formår at gennemføre en handel med dig, har "man så ikke nået det"? Er
det eneste alternativ så ikke at købe dem af mellemhandlere? Jeg tvivler
på at ham, der købte 60 billetter ved Horsens Teater til Madonna skulle
bruge dem til sig selv.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 10-05-06 17:48

> Definér "nåede at købe"

Ikke fik købt billetter, før de var udsolgt.

Børge

Fra : Peter Juhl

Dato : 10-05-06 17:52

Boerge Rahbech Jensen wrote:

> Ikke fik

Nemlig.

Fra : Dopedog

Dato : 12-05-06 18:24

> [...]
> det eneste alternativ så ikke at købe dem af mellemhandlere? Jeg tvivler
> på at ham, der købte 60 billetter ved Horsens Teater til Madonna skulle

Jeg troede kun det var tilladt at købe et vist antal (4, 6 eller 8) :s

Fra : Bruno

Dato : 10-05-06 14:45

Peter Juhl wrote:
> Er det ikke, mere eller mindre, almindelige menneskers eneste alternativ
> til billetlugen?

Hvis bare alle kunne finde ud af og give fingeren til billethajerne så
ville problemet forsvinde, men det er vist desværre utopi. Faktisk får
man nogle gange den fornemmelse at der er dem som helst vil købe
billetter til overpris, så kan de jo komme med fantastiske hitorier om
hvor dyrt og hvor godt det så var osv.

Mvh

Bruno

Fra : Peter Juhl

Dato : 10-05-06 16:21

Bruno wrote:

> [...]
> man nogle gange den fornemmelse at der er dem som helst vil købe
> billetter til overpris, så kan de jo komme med fantastiske hitorier om

Folk er nok mere interesserede i at se koncerten end til hvilken pris,
ellers ville der ikke være billethajer - jeg kender ikke nogle som helst
vil betale overpris for noget som helst, men jeg kender en del som er
blevet taget i røven af billetlugen hvis eneste alternativ er at købe
dem til overpris i DBA etc.

Fra : Claus Smith

Dato : 10-05-06 17:33

> Er det ikke, mere eller mindre, almindelige menneskers eneste alternativ
> til billetlugen?
Som andre herinde har beskrevet, så har der været mindst 2 alternativer, som
var legale og kender da flere som har billetter til koncerten ad den vej,
har selv fået tilbudt at købe en af dem til normalpris, men kan desværre
ikke den dato ellers så havde jeg da købt den.

Der er risikoer ved alt og når man betaler overpris for en billet, så er
risikoen der for at miste en masse hvis der kommer aflysninger....that's
life....surt men sandt
!

Claus