Ennio Morricone i London
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 09-05-06 16:10

Jeg er lidt nysgerrig om jeg er den eneste der skal se Ennio Morricone i
London:

http://www.atpfestival.com/events/line_up.php?event=101&view=642

Jeg savner lidt en rejseledsager hvis der er andre der skal derover, det er
lidt træls at tage turen alene. Så, hvis der er andre kan i skrive på min
email. Min email er rigtig nok, og jeg læser den dagligt.

Jeg har sat follow-up til d.k.musik

--
np: 001. Lisa Gerrard & Patrick Cassidy - [Immortal Memory #01] The Song
of Amergin

Fra : Anders

Dato : 10-05-06 23:49

"Lisa Gerrard & Patrick Cassidy - [Immortal Memory #01]"

- Utrolig god CD!

Kan også varmt anbefale "Black Hawk Down" soundtracket + "Heat" & "The
Insider"...på disse stråler Lisa i al sin pragt
- måske har du dem allerede.

-Anders

PS :

Gad godt se E.M. - desværre synes jeg at det er lidt for besværligt at tage
helt til London.