Ahr Der - tekst og musik
Fra : Magic Hansen

Dato : 07-05-06 20:24

Hejsa,

Jeg skal frygtelig gerne finde tekst til den gamle MC Einar klassiker - men
har ikke meget held på Google.

Helt i top ville det også være med en instrumental version af samme nummer -
er der nogen der ved om en sådan findes i omløb???

vh
Michael

Fra : Lars Rindsig

Dato : 07-05-06 20:42

Magic Hansen wrote:

> Jeg skal frygtelig gerne finde tekst til den gamle MC Einar klassiker - men
> har ikke meget held på Google.

http://www.geocities.com/SoHo/5919/arh_der.htm

Lars

Fra : Magic Hansen

Dato : 07-05-06 21:12

"Lars Rindsig" <spam@bounce.bounce.bounce> skrev i en meddelelse

> http://www.geocities.com/SoHo/5919/arh_der.htm

Thanx, Lars,

Jeg går straks igang med lidt redaktion - skal bruge den til min datters
konfirmation

Fra : B.S.

Dato : 08-05-06 01:00

Magic Hansen skrev:
> Jeg går straks igang med lidt redaktion - skal bruge den til min datters
> konfirmation

Nu ikke noget med en far der skal rappe vel? Tænk på hvor pinligt det
bliver for din datter

--
Mvh Brian
www.fotob.dk

Fra : Magic Hansen

Dato : 08-05-06 08:37

"B.S." <news@FJERNgronaerten.dk> skrev i en meddelelse
> Magic Hansen skrev:

> Nu ikke noget med en far der skal rappe vel? Tænk på hvor pinligt det
> bliver for din datter

Nej nej, bare rolig, det har vi folk til så som søskende, fætre, kusiner
og veninder. Jeg holder mig til forfatter og manager rollen

Fra : B.S.

Dato : 08-05-06 22:55

Magic Hansen skrev:
> Nej nej, bare rolig, det har vi folk til så som søskende, fætre, kusiner
> og veninder. Jeg holder mig til forfatter og manager rollen

PUHA!!!
var lige ved at blive pinlig berørt på vegne af din datter
Held og lykke med det.